مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهناز افشار دوباره با یاسین رامین ازدواج کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهناز افشار او متولد 31 خرداد 1356 است. مهناز افشار وی دارای مدرک تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته مونتاژ می باشد. مهناز افشار او در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد و پایین خانواده است، او دو برادر بزرگتر دارد. مهناز افشار اخیراً او به دلیل ازدواج و امور جنجالی کنار گذاشته شده است

مهناز افشار

یک سالی می شود که مهناز افشار به شایعات بازگشت او به همسر سابقش دامن زده است. ماجرا از اولین باری که مهناز افشار و یاسین رامین با هم در دبی دیده شدند شروع شد، پس از آن مهناز افشار با انتشار پستی برای همسر سابقش نوشت: تو هیچ وقت در هیچ فراز و نشیب زندگی تنهام نگذاشتی / تولدت مبارک با این پست ، مامهناز افشار مهربان و مهربان مورد حمله کسانی قرار گرفت که هنوز ماجرای تقلبی شیرخشک را فراموش نکرده اند!

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد

حالا مهناز افشار با انتشار عکس جدیدی از دختر و شوهر سابقش در حال تماشای کارتون، احتمال ازدواج مجدد آنها را بیش از هر زمان دیگری مطرح کرده است چرا که همسرش گفته است دلیل خاصی برای جدایی آنها وجود نداشته است و برگردیم به ماجرا. از حضورش در دادگاه گویا یاسین رامین هم به آلمان مهاجرت کرده است.

او نوشت: هم پدر و هم دختر عاشق کارتون هستند

بیوگرافی مهناز افشار:

نام اصلی: مهناز افشار

زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: 31 خرداد 1356

11 ژوئن 1977

تهران، ایران

محل سکونت مهناز افشار: تهران

ملیت: ایرانی ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تاکنون

همسر مهناز افشار: یاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

مهناز افشار متولد خرداد 1356 در تهران و متولد سال مار است.

مهناز افشار در بچگی بسیار شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت مدیر بوفه مدرسه شود، پس از دو روز اخراج از مدرسه به دلیل شیطنت، عاشق آتاری بود، مخصوصاً بازی دزد و پلیس و… خیلی به آن علاقه داشت. او کارتون می بیند مهناز افشار از سیندرلا، سادویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند بد، بارب پاپا، بامزی، زنبور هچ، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت به عنوان کارتون های مورد علاقه دوران کودکی خود یاد می کند.

بیشتر بخوانید  بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به کوثر رسید

مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی تحصیل کرد و برای ادامه تحصیل چهار ساله در موسسه غیرانتفاعی به تحصیل در رشته ویرایش پرداخت.

بازی مهناز افشار در تلویزیون با سریال عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت اغراق آمیز مهناز افشار به فایق آتشین (گوگوش) او را به اولین سوژه مطبوعات قبل و بعد از اکران فیلم «شور عشق» تبدیل کرد. بعد از جنجال های مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم «خاکستری» مدتی خبری از او نشد. تا اینکه پس از یک سال با بازی در فیلم «نگین» به سینما بازگشت.

مهناز افشار با فیلم (دوستان) به کارگردانی علی خاتمی در سال ۱۳۷۷ به همراه محمدرضا گلزار بازیگری در فیلم های (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی بام)، (کلوپکا)، (کلوپکا) وارد سینما شد. آتش بس). ) و (کلاغ پردار) به نوعی می توان گفت زوج هنری بودند.

شایان ذکر است که تمامی فیلم های ذکر شده پرفروش های زمان خود بوده اند.

به گفته مهناز افشار، بازیگری واقعی بسیار دشوارتر از سایر انواع است، در حالی که مخاطبان سینما عادت دارند او را در فیلم‌هایی ببینند که فقط به گیشه می‌پردازد، مهناز افشار نشان داده است که توانایی‌هایش دستاوردهایش بسیار بیشتر از حضور در این فیلم‌هاست. فیلم ها. و با اقدام در (آتش بس) مهر تایید خود را بر این ادعا داد و برای قبول یا رد پیشنهاد همواره با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا مشورت می کند و معتقد نیست که مدیر برنامه دارد.

مهناز افشار حضور در «دعوت» خاتمی کیا را اتفاق بزرگی برای خود می داند و ابراز خوشحالی می کند. او قرار بود در سریال «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش کند اما از این کار تلویزیونی کناره گیری کرد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه بوده است.

بیشتر بخوانید  اگر دلت یه ترشی جدید میخواد، ترشی فلفل سبز رو امتحان کن! |یکبار برای همیشه یادش بگیر | طرز تهیه ترشی فلفل سبز + ویدئو

در سال های اخیر از مهناز افشار به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن ایران یاد می شود و حضور او در هر فیلمی با فروش خوبی مواجه شده است.

مهناز افشار

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم دوم رامبد یاوان انتخاب شد و در مقابل حامد کمیلی ایفای نقش کرد، مهناز افشار در این فیلم نقش وکیل را بازی می کند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که برای تصاحب دفتری که مرد کلاهبردار به هر دوی آنها فروخته است با یکدیگر رقابت می کنند و ماجراهای جالبی برایشان اتفاق می افتد. جالب است که مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم مظلوم فلسطین داد.

مهناز افشار در نهنگ انبار

مهناز افشار در سال 1392 در فیلم نهنگ انبار ایفای نقش کرد، نهنگ انبار به کارگردانی سامان مقدم یکی از ماندگارترین نقش هایی است که مهناز افشار در دوران بازیگری خود انجام داده است. او در این فیلم در گریم دهه شصت در کنار بازیگرانی چون رضا عطاران، حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به ایفای نقش پرداخت. نهنگ انبار با اکران در سینماهای کشور یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 94 بود و با حضور بازیگرانی چون مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

مهناز افشار

جوایز مهناز افشار

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان برای فیلم Snow on the Pines در سال 2011

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد اولین مسابقه فیلم سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم برف روی کاج ها – 1398.

بیشتر بخوانید  برنامه زوجی نو کی پخش میشه

نامزد سیمرگ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم پل چوبی – 2019.

برنده تندیس حافظ بهترین نقش زن از دوازدهمین جشنواره حافظ (دانیجا زیزب) برای بازی در فیلم طبقه سوم – 1390.

برنده دیپلم افتخار بهترین نقش زن از چهارمین جشنواره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم «طبقه سوم» 1390.

کریستال سیمرگ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «سادات آباد» – 1398 است.

تندیس طلایی پانزدهمین جشنواره سینما خنا نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در «سادات آباد» – 2019.

سیمرغ بلورین بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم تسویه حساب – 1387

شغل برادر مهناز افشار

وی درباره سابقه جواهرسازی در خانواده خود می گوید: برادر کوچکترم 14-15 سال است که در زمینه جواهرسازی فعالیت می کند و من گاهی با او کار می کنم. فعالیت من به گونه ای است که گاهی طرح های جدیدی به او تقدیم می کنم و او آنها را می سازد».

مهناز افشار

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1392 با آقای یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین ازدواج کرد و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج دارای یک دختر به نام لیجانا است که در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ در آلمان به دنیا آمد.

این بازیگر در سال ۲۰۱۸ در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که از این پس برای لیانا یک مادر مجرد خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *