مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر ۲۷ تیر ۱۴۰۱ تهران + فیلم – ایران چطور


ساسان زارع وی روز شنبه 4 تیرماه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جزییات این میهمانی باشکوه گفت: این جشن به صورت مشخص و برنامه ریزی شده برگزار می شود و برای برگزاری هرچه بهتر این جشن، نهادهای مختلف و سازمان ها، حتی اصناف و مغازه هایی که تمهیدات لازم را در این راستا انجام داده اند.

توزیع بیش از 2 میلیون غذا و تنقلات/110 هزار اسباب بازی

وی خاطرنشان کرد: تمرکز خدمات ما بر تغذیه میهمانان است و تاکنون بیش از 2 میلیون وعده غذایی و میان وعده در انواع مختلف برای پذیرایی از میهمانان این کربان بایرام در نظر گرفته شده است. در قسمت های مختلف این مسیر پارک هایی برپا می شود که در نظر داریم با اجرای چنین برنامه هایی در این عید بزرگ خاطره ای زیبا برای کودکان رقم بزنیم.

حضور 150 گروه سرود در مسیر 10 کیلومتری

سخنگوی ستاد ملی جشن بزرگ عید سعید فطر از حضور 150 گروه سرود در این مسیر 10 کیلومتری خبر داد و افزود: این گروه های مداحی در 70 مرحله برنامه خواهند داشت که هنرمندان شناخته شده و مردمی هستند. کشور حضور خواهند داشت. در این برنامه ها تایید شده است.

حضور هنرمندان سینما و تلویزیون در مسیر

زارع همچنین به حضور برنامه های پرمخاطب تلویزیون در این مسیر اشاره کرد و گفت: ستاد عصر جدید، خندوانه، میدون، منم بچه مسلم، ململ، رنگین کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و …. برنامه هایی را برای افراد در این مسیر اجرا خواهد کرد.

در 10 کیلومتری بیش از 600 گروه از مردم را برای جشن عید غدیر آماده می کند

به گفته وی، تنوع برنامه به حدی است که همه سطوح جامعه و سنین مختلف را در بر می گیرد. میهمانان می توانند از انواع فرهنگی، پزشکی، آموزشی و … استفاده کنند. خدمات.

بیشتر بخوانید  دیدار خلوصی آکار با مقامات پاکستان پیرامون همکاری امنیتی

چنین مراسم عمومی بزرگ نیاز مبرم کشور است

زارع خاطرنشان کرد: جشنواره گدیر امسال اولین تجربه برگزاری آن را دارد، بنابراین سعی خواهیم کرد با برگزاری جشن های فراوان از این دست با محتوای بیشتر و گسترده تر از حضور مردم به عنوان فرصت استفاده کنیم.

سخنگوی ستاد ملی جشنواره گدیر با تاکید بر اینکه چنین رویدادهای بزرگ مردمی نیاز مبرم شهر تهران و حتی کشور است، تصریح کرد: در نقطه شروع کار هستیم، بنابراین باید اعتماد کنیم. مردمی با ظرفیت و مثل همیشه حضور مردم در صحنه را ارج می نهند.بادریم ابراز امیدواری کرد: با برگزاری موفق این مراسم در سال های آینده شاهد تعمیق و گسترش آن در جامعه و سطح کشور باشیم.

راه های ارتباطی شرکت در جشنواره غدیر

سخنگوی ستاد مردمی جشنواره غدیر بیان کرد: بستری فراهم شده که همه آماده ارائه خدمات سازماندهی شده برای ارتباط با این جشنواره هستند. در واقع موسسان و خیرین زیادی هستند که آماده کمک هستند، بنابراین هر مؤسسی که قصد شرکت دارد می تواند از طریق سامانه پیامکی 3000212 به این جشن متصل شده و راهنمایی های لازم را دریافت کند. لذا هر خیریه می تواند عدد 1 را به این سامانه ارسال کند و در این جشن شرکت کنید. البته هر شخص یا خانواده ای که نذری داشته باشد می تواند با ارسال عدد 3 به موکب های این جشن ها در این سامانه بپیوندد.

پذیرایی و میزبانی از مردم از مردم

این میهمانی با حمایت و مشارکت خیرین عمومی، هیئات مذهبی، مساجد، گروه های جهادی، گروه های رسمی و گروه های سرود با برنامه های متنوع در روز عید سعید فطر مصادف با 6 تیرماه از ساعت 18 برگزار می شود. تا ساعت 22:00 در پارک وی به چهارراه ولیعصر. .

بیشتر بخوانید  پیش بینی مهم بازار ارز و طلا

دیدگاهتان را بنویسید