مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهمترین محور برنامه های سایپا تولید اقتصادی محصولات است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، محمدعلی تیموری در مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: یکی از اصول تولید و توسعه کسب و کار که برای خودروسازان تراز اول جهانی بدیهی است، تولید اقتصادی و دستیابی به کیفیت است. ، قیمت مناسب و تحویل به موقع.

تجموری ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی علاوه بر توجه به زنجیره تامین، صحبت از نیروی انسانی و روحیه و انگیزه آنها عامل مهم و کارآمدی است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت موظف به بازمهندسی، اصلاح آن هستند. و ارتقاء برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: محور و شاخص بعدی برای رسیدن به تولید محصول به صرفه، فعال سازی خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیر فعال هستند.

تجموری در ادامه از تکمیل اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی جدید سایپ و تجاری سازی خودروهای معیوب در پارکینگ های سایپ خبر داد و افزود: اولین جلسه کاری ما با معاونت تولید و معاونت برنامه ریزی جامع تولید بود. از این منطقه، ما به صورت روزانه بر تکمیل و تحویل این خودروها نظارت و نظارت خواهیم کرد.

وی خطاب به مدیران اجرایی سازه گستره و مگاموتور تاکید کرد: تامین قطعات مفقود مورد نیاز برای تکمیل خودروهای کفپوش مدیریت شود.

گفتنی است مراسم معارفه مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح روز پنجشنبه با حضور علی نبوی مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین کناتی معاونت سازمان صنعت حمل و نقل و نوسازی (ایدرو)

بیشتر بخوانید  فراخوان و ثبت نام شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی از ۱۲ مرداد ماه

محمدعلی تیموری عضویت هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی رئیس هیات مدیره و علی شیدایی عضو هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا هستند.

سیپانیوز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *