مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهمانی هلیکوپتر فوق لوکس محمدرضا گلزار در دبی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال 2005 بیشترین دستمزد را در بین بازیگران دریافت کرد.


تیپ تولد گلزار

گلزار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. مدتی بعد برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (1379) به کارگردانی ایری قادری بازیگری را تجربه کرد.


تیپ گلزار

وی اصالتاً آذربایجانی و متولد تهران است. وی به عنوان بازیکن والیبال در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و قس و دیهیم به عنوان لیبرو بازی کرد. وی در سال 1386 به عنوان مربی بدنساز در تیم ارتعاشات صنعتی لیگ برتر والیبال مشغول به کار شد.


محمدرشا گلزار

او تا پایان دبیرستان به دنبال هنر نبود. پدرش مخالف نواختن گیتار بود، فقط گاهی اوقات ارگ می نواخت. تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سال سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول و رزرو شد. در سال آخر به قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی به دوره آزمایشی رفت و در کنکور شرکت کرد اما قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت.


محمدرضا گلزار

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن می نواخت.


بیشتر بخوانید  آیس‌برگ با قرص‌های خنک‌کننده دهان به بازار آمد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *