مهلت ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو شهریور ۱۴۰۱ + زمان ثبت نام خودرو – ایران چطور


نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400 + قیمت فروش نقدی، لیست نام، جدول و سایت (21 آذر)

آخرین مهلت ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو شهریور 1401 + زمان ثبت نام و فروش cars.iranecar.com ایران خودرو ثبت نام و ثبت نام خودروهای فرسوده در ادامه مطلب می باشد.

ثبت نام خودروهای واجد شرایط در قرعه کشی ۷۲ ساعت خواهد بود که دور سوم فروش تلفیقی خودرو از روز چهارشنبه آغاز می شود. 16 سپتامبر 1401 شروع شده است.

در این مرحله داوطلبان تا پایان روز جمعه 27 شهریورماه فرصت دارند تا در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند.

محدودیت زمانی وجود ندارد و ثبت نام مشتری تا اتمام ظرفیت فروش خودرو ادامه دارد.

در سومین فروش تلفیقی خودرو، بر اساس پیش بینی سخنگوی وزارت امنیت، حدود 60 هزار دستگاه خودرو به فروش می رسد که 50 درصد آن سهمیه طرح جمعیت جوانان (ثبت نام مادران) و 20 دستگاه دیگر است. درصد سهمیه مالکان خودروهای فرسوده است. بنابراین می توان گفت که تنها تفاوت فاز سوم فروش یکپارچه خودرو در رابطه با فاز دوم و اول درخواست از ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت برای متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده خواهد بود.

شهریور 1401: در مرحله سوم فروش تلفیقی خودرو، برای اولین بار شاهد اختصاص سهمیه ویژه مالکان بودیم. ماشین های دست دوم ما بودیم. در این راستا آقای امید کلیباف سخنگوی وزارت امنیت با اشاره به تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 می گوید: طبق قانون مقرر، 10 درصد ظرفیت خودروهای مشمول طرح قرعه کشی در اختیار دارندگان خودروهای فرسوده قرار گیرد. اما در سومین فروش یکپارچه خودرو، 20 درصد از ظرفیت خودرو برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است و این اختلاف درصد به این دلیل است که در فاز دوم فروش تلفیقی، این طرح دارای به مرحله اجرا نرسیده است.

بیشتر بخوانید  چرا حقوق بازنشستگان کشوری واریز نشد ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ – ایران چطور

با ما بمان.

دیدگاهتان را بنویسید