مهلت ثبت نام انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی مجدداً تمدید شد – اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم


به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس تسنیم، محمود محمودزاده در مکاتبه ای با مدیران کل راه و شهرسازی استانها از تمدید ثبت نام در انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی عمران تا 25 تیرماه 1400 خبر داد.

متن نامه معاون وزیر مسکن به شرح زیر است:

“طبق دستور وزیر راه و شهرسازی ، مدت ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، 6 و 7 ژوئیه تمدید می شود. . لطفاً بلافاصله نسبت به اطلاع رسانی کلیه اعضای سازمان استان به روش مناسب و همچنین از طریق پیام کوتاه اقدام کنید.

لازم به ذکر است که تمدید باید با رعایت تمام دوره های زمانی مشخص شده در قانون سیستم مهندسی و کنترل ساخت و ساز و مقررات صادر شده توسط آن انجام شود. “شوراهای اجرایی استان و ناظران باید در مراحل قانونی با سرعت عمل کنند تا بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات انجام شود.”

به گزارش تسنیم ، ثبت نام برای انتخاب هیئت مدیره سازمان های مهندسی ساختمان با دستور وزیر راه و شهرسازی تا تاریخ 4 جولای تمدید شد.

علی محمد عبدی کهرودی ، مدیرکل خدمات عمرانی وزارت راه و شهرسازی ، از تمدید مهلت ثبت نام برای انتخاب اعضای هیئت مدیره سازمان های مهندسی تا 13 تیر خبر داد و گفت: آنها برای ثبت نام تا 7 تیر ماه فرصت داشتند. برای انتخاب هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساخت و ساز. با موافقت معاون وزیر مسکن و طبق برنامه اعلام شده توسط معاون وزیر مسکن ، این مهلت تا روز یکشنبه ، 4 جولای تمدید شده است.

بیشتر بخوانید  در مورد حسین فرج نژاد اشتباه نکنیم! | محمد علی روزبهانی توسط

وی افزود: یکی از دلایل تمدید مهلت ثبت نام انتخابات درخواست تعدادی از اعضای سازمان های نظام مهندسی و همچنین اعلامیه دستورالعمل جدید وزیر راه و شهرسازی در مورد نحوه بررسی صلاحیت اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید