مهلت ثبت نام افراد جدید و باقیمانده از یارانه



به گزارش سلام نو به نقل از گزینش، ثبت نام افراد جدید و باقیمانده از دریافت یارانه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است کلیه سرپرستان خانواری که هنوز یارانه دریافت نکرده اند و یا متقاضی جدید یارانه هستند می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 4 خرداد 1301 تا ساعت 24:00 به آدرس اینترنتی mi.gov.ir مراجعه کنند. خانواده شما

همچنین همراه داشتن شماره تلفن همراه با نام سرپرست خانوار، شماره ملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک که به سرپرست خانوار متقاضی جدید و باقیمانده اشاره دارد، الزامی است. برای یارانه

متولیان فوق می توانند با انتخاب کد دستوری # کد ملی ۴۳۸۵۷*۴* از آخرین وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.

معترضان به لغو طبقه بندی یا توقف اعلام شده یارانه ها در اردیبهشت 1401 همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود از طریق آدرس اینترنتی hemaiat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

لازم به توضیح است که مطابق با تکلیف قسمت 1 بند ص. آخرین رقم سمت راست کد ملی و همچنین در 31 اردیبهشت و یکشنبه 1 خرداد 1401 برای کلیه افراد جدید و باقیمانده و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و امکان ثبت نام برای کلیه افراد جدید و باقیمانده تعیین شد. افراد، این مهلت تا روز چهارشنبه 25.06.1401 تمدید شد.

بیشتر بخوانید  آتش سوزی در یک بیمارستان عروق کرونر در عراق - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید