مهلت تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان توسط دولت اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دولت تا 23 خرداد 1401 مهلت دارد آیین نامه رتبه بندی معلمان را تصویب کند و وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا این آیین نامه در چارچوب قانونی باشد. آئین نامه. مهلت و بر اساس مواد و چارچوب هایی که قانون تعیین می کند تنظیم و ابلاغ می شود.

صادق ستاری فرد در خصوص آخرین وضعیت روند تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: دولت تا 23 خرداد 1401 فرصت دارد تا آیین نامه رتبه بندی معلمان را تصویب کند و وزارتخانه سخت تلاش می کند تا این آیین نامه در مهلت قانونی و بر اساس مواد باقی بماند. و قاب.تنظیم و برقراری ارتباط.

وی افزود: تقاضا داریم که مفاد آیین نامه مطابق قانون باشد و وظیفه مربوطه مربوط به اجرای قانون نظام رتبه بندی به آموزش و پرورش محول نشود.

ستاری فرد افزود: بر اساس اصل 138 قانون اساسی، کمیسیون تطبیق مصوبات مجلس می تواند مصوبه دولت را در صورت مغایرت با نص و روح قانون لغو کند، بنابراین تنها خواسته ما این است که آیین نامه ها در خدمت قانون و کار باشند. بدون انحراف از مقررات و روح قانون.»

وی افزایش کیفیت روند آموزشی، ارتقای منزلت و منزلت اجتماعی معلمان، رضایت شغلی معلمان و اصلاح نظام پرداخت عادلانه را هدف از قانون رتبه بندی معلمان دانست و ابراز امیدواری کرد در هفته جاری رتبه بندی معلمان انجام شود. مورد بررسی و تصویب هیأت وزیران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  فال ابجد ۲ فروردین 1403

دیدگاهتان را بنویسید