مهلت ارسال آثار برای جایزه سرو تمدید شد – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر توحید معصومی ، مشاور ارشد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در کشور به دلیل رکود نسبی تئاتر در کشور هستیم به شیوع ویروس کووید 19. اجراهایی اجرا شد ، تصمیم بر این شد که تلاش نویسندگان ، محققان ، دانشجویان و فعالان حوزه تئاتر تلویزیونی ، دومین جایزه سروو ، با تمرکز بر نمایش ها ، تحقیقات ، پایان نامه ها و تئاترهای تلویزیونی ارزیابی شود ، منتشر شده در 1390 – بیایید 1399 را برگزار کنیم.

معصومی افزود: به همین منظور و با توجه به استقبال قابل قبول این رویداد و درخواستهای مكرر داوطلبان ، ما مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تا پایان آگوست 1400 تمدید كردیم تا دامنه وسیع تری از فعالان عرصه تئاتر مقاومت ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس. “در این مسابقه کشف کنید.

وی افزود: کلیه ناشران ، نمایشنامه نویسان و پژوهشگران که کتاب تحقیقی یا نمایشی درباره انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت در دهه 90 ایجاد و منتشر کرده اند ، می توانند در قسمت نمایش و تحقیق این جایزه شرکت کنند. دانشجویانی که دارای پایان نامه کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکترا در مورد موضوعات ذکر شده هستند نیز می توانند اسناد مشخص شده در دعوتنامه را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: کارگردانان و تهیه کنندگانی که تئاترهای تلویزیونی و تلویزیونی با مضامین مربوط به انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت در دهه 90 تولید کرده اند و آثار آنها از شبکه های ملی و استانی در رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را به ارسال به دبیرخانه این جشنواره در پایان ماه اوت 1400.

بیشتر بخوانید  بازنشستگان بخوانند/ زمان واریز ۳۰ میلیون تومان به حساب بازنشستگان مشخص شد؟

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در صورت مساعد بودن شرایط و بهبود اوضاع ، اختتامیه و ارزیابی برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری در شهریور ماه سال جاری و همزمان با گرامیداشت هفته مقدس دفاع در تهران با فرهنگیان برگزیده.

دبیرخانه جایزه سرو دوم برای علاقه مندان به شرکت در این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 تا 16:00 به آدرس جایزه سرو دوم در تهران ، خیابان هشتم شهید احمد کسیر آزاد است. بخارست

دیدگاهتان را بنویسید