مهلت ارائه شماره شبا بانکی جاماندگان سود سهام عدالت اعلام شد



بر اساس گزارش ها شمانیوز: تعدادی از سهامداران عدالت در اسفند 1400 به دلیل مشکل یا مسدود بودن شماره شبای بانکی و یا عدم اعلام آن به دستگاه قضایی، نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

در همین رابطه محمود حسنلو معاون فناوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت و گوی تلویزیونی گفت: کسانی که شماره شبای خود را منتشر نکرده اند می توانند با سامانه سجام یا سهام عدالت تماس بگیرند تا شماره شبای بانکی خود را برای پرداخت سود منتشر کنند.

وی همچنین درباره اینکه چگونه ممکن است مردم در سال های گذشته در سرمایه سود سهام دریافت کرده اند، اما در اسفند سال گذشته نتوانسته اند سود سهام را دریافت کنند، صحبت کرد. سپاه متعلق به کاربران اقدامات عدالتخواهانه بود اما شماره جدید شبا معرفی نشد. با هزینه شخصی خود اقدام کنید.

معاون فناوری وزیر صمت همچنین گفت: آخرین مهلت ارسال شماره شبا یا ویرایش شبای جدید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است و مابقی سود سهامداران پس از انتشار شماره شبا پرداخت می شود.

حسنلو همچنین با بیان اینکه اگر سهامداران عدالت نتوانند در مهلت مقرر شماره شبا را منتشر کنند، سود آنها در محل خود باقی می ماند، گفت: بله، سود سهامداران عدالت نزد سپرده گذاری مرکزی محفوظ است و در فواصل زمانی مختلف به محض اعلام آن، به محض اعلام، سود سهامداران عدالت نزد سپرده گذاری مرکزی محفوظ است. «شب حساب بانکی دارندگان سهام عدالت، سود آنها واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید  کیف میکروسکوپی «لویی ویتون»کوچک‌تر از دانه نمک با قیمتی عجیب ! + عکس

وی درباره سود سهام عدالت مجریان فوتی نیز گفت: کسانی که فوت کنند بلافاصله شماره حساب آنها مسدود می شود و امکان پرداخت وجه وجود ندارد. سود سهام باید بین وراث تقسیم شود. این سامانه هنوز ایجاد نشده است اما فعلاً وراث سهم عدالت باید منتظر حل جمعی این موضوع باشند.

دیدگاهتان را بنویسید