مهریه لاکچری همسر علی دایی فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

علی دایی او در حال حاضر متاهل است و اخیراً وجود دختر اول خود را اعلام کرده است علی دایی گرمه. سه سال پیش مدیران سایپ در تصمیمی جنجالی، علی دایی اخراج شد.

مهریه همسر علی دایی چقدر است؟

اما دایی در مورد همسرش و نحوه آشنایی با او و همچنین از مهریه شوهرش صحبت جالبی کرد. مونا فرخ آذری که مانند علی دایی اصالتاً اردبیلی است متولد 1356 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی است. عموی من و همسرش در اردیبهشت 84، سه ماه بعد از عروسی، عروسی گرفتند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شاهزاده فوتبال ایران یک سال قبل از عروسی همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دید. علی دایی در مورد انتخاب همسرش نیز گفت: من و همسرم همسرم را انتخاب کردیم. اما دایی ادامه می دهد: همسرم اولین فرزند خانواده است.

علی دایی در اول بهمن ماه سال ۱۳۸۳ ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. اما دایی در سال 1384 در مصاحبه ای درباره نحوه آشنایی با همسر و خصوصیات همسرش گفت: همسرم از آشنایان نزدیک خانوادگی ماست، مادرش اردبیلی است و پدرش تبریزی و بزرگ شده تهران است. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و فارغ التحصیل صنایع غذایی است، او هشت سال از من کوچکتر است.

بیشتر بخوانید  تکمیل پنجمین زایمان واکسن کرونا با ورود 444 هزار دوز به کشور

نکته جالب ازدواج عمویشان مهریه همسرشان است. از آنجایی که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه آنها مانند مهریه حضرت فاطمه علیها السلام است. خیلی ها فکر می کردند مهریه همسرم به قول این تازه واردها خیلی سکه است!


دیدگاهتان را بنویسید