مهریه عیجب و باور نکردنی بهاره رهنما!



آنچه دیگران می خوانند:

راهنمای بهار در 19 دی 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. خانواده راهنمای بهار در سن 2 سالگی به تهران نقل مکان کرد اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 57 ایران را ترک کرد و به انگلستان رفت و پس از مدتی با فروکش تنش های سیاسی دوباره به ایران بازگشت. راهنمای بهار به طور اتفاقی در راه بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم هانی آشنا شد و این آشنایی در سال ۱۳۷۳ منجر به ازدواج شد. ازدواج راهنمای بهار و همسرش پیمان قاسم خانی پس از ۲۲ سال در سال ۱۳۹۳ با توافق دوجانبه منجر به جدایی شدند. راهنمای بهار وی در چهارم شهریور سال ۱۳۹۶ در سن ۴۴ سالگی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما از آشنایی تا ازدواج با امیرخسرو عباسی

چهارم شهریور 96 بود که اولین بار عکس بهارا رهنما در کنار مرد صاحب برند لوازم آرایشی دیده شد. خیلی ها بعد از دیدن اولین عکس ها فکر کردند درست نیست و خیلی ها فکر کردند این یک گریم سینمایی است و خیلی ها نظرات متفاوتی داشتند اما کم کم با انتشار تصاویر دیگری از ازدواج مجدد بهارا رهنما با امیرخسرا. عباسی ماجرا برای همه و همه جا واقعیت پیدا کرده ازدواج دوم بهار رهنما بحث شهر است.

خیلی ها از او انتقاد کردند و خیلی ها او را تحسین کردند اما بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم کنی پس از یک هفته جنجال در گفت و گو با همسرش حاضر شد و ماجرای آشنایی و ازدواجش با امیرخسر عباسی را تعریف کرد.

بیشتر بخوانید  قدرت قوه قضائیه در خدمت به مردم این است که برای حقوق خود بایستند و در برابر انحرافات بایستند.

بهاره رهنما و ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی

شهریور 96 خبری با عنوان ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد و خبرگزاری های رسمی این خبر را تایید کردند و این خبر بازتاب های زیادی داشت. بهاره رهنما برای اولین بار در گفتگو با همسرش امیرخسر عباسی از زندگی مشترکشان گفت.

امیرخسرو عباسی در ابتدای گفتگو گفت: از زمانی که این ازدواج شکل گرفت و صبح که از خواب بیدار شدیم همدیگر را دیدیم، در ارتباط بودیم و ظاهرا ساعت 2 و 3 بامداد عکس های ما پخش شد. و بعد از آن تصمیم گرفتیم که خودمان دو عکس بگیریم. بهاره رهنما ادامه داد: قرار نبود عکس های ما پخش شود اما از پخش گسترده عکس ها شوکه شدیم و با دیدن این عکس ها واقعا باورمان نمی شد. من عموماً حال خوبم را با مردم به اشتراک می گذارم و واقعاً از آن پست هایی که در مورد سن زنان گذاشتم استقبال کردم.

مجری برنامه درباره ثروت امیرخسرو عباسی پرسید که بهاره رهنما گفت: در یکی از کامنت ها انگشتر 200 میلیونی بهاره رهنما نوشتند اما این چیزها صحت نداشت و آن چیزهایی که مردم نوشتند واقعاً نیست. درست است، واقعی. مطمئنا یکی از معیارهای من در انتخاب همسر، وضعیت مالی همسرم بود، اما حرف های افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا حداقل من آنها را ندیده ام، مگر اینکه حاجی آنها را پنهان کرده باشد.

بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی در مشهد

مجری برنامه درباره حضور اسپانسرهای زیاد در مراسم عقدشان پرسید و گفت: این موضوع بسیار طبیعی بود و با خنده ادامه داد، البته من تمام پول آنها را از داماد گرفتم.

مراسم عقد بهار رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما در ادامه صحبت ها گفت: بعد از سفر به مشهد سفری به گرجستان داشتیم. در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا هم به ما ملحق شد. من نزدیک به 8 سال است که مدل چهره هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با من تماس گرفتند اما چهره خوبم را نشان ندادم و بعد از مدتی و در حالی که در مشهد با آقای عباسی در مشهد 35 کیلو وزن کم کردم، من به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات کردم و در مورد تبلیغات این شرکت صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید  برنج توانست نعمت و فراوانی را به زندگی ام برگرداند

تنها شرط ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

در روز میلاد امام رضا و در بین مردم مراسم عقد برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را که امام رضا می خواستند می دانم و امیرخسرو عباسی واقعاً عاشق اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من است. نماز اول وقت بود و امیر به من گفت اگر کنار خیابان آجیل هم بفروشی. من از شما خواستگاری کردم و در کمتر از یک هفته خواستگاری پذیرفته شد و این ازدواج در یک مراسم سنتی انجام شد و با مشورت خانواده ام این تصمیم را گرفتم، واقعاً باید ازدواج می کردم و نگذاشتم صحبت کند.

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که مرا به ازدواج سوق داد، قلب خوب بهاره رهنما بود و از امام رضا خواستم که مرا به سمت فردی که مثل من باشد و از حجاب واقعی مردم صحبت کند، راهنمایی کند.

بهاره رهنما در ادامه صحبت های خود به تبریک های خانواده همسرش پرداخت و گفت: شقایق دهقان و آقای … قاسم خانی با ما تماس گرفت و به ما تبریک گفت و خانواده آقای. و ما به عنوان دوست از هم جدا شدیم و او در مورد خانواده قاسم خانی بسیار صحبت کرد.

مراسم عقد بهار رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما از شروطی که برای همسرش گذاشته است گفت و ادامه داد: به امیرخسر گفتم چون ظاهرت خوب است حق بازیگری نداری.

مهریه بهارا رهنما چقدر بود؟

بهاره رهنما درباره مهریه خود گفت: مهریه ندارم اما بین ما توافق شده بود اما همسرم واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق، مسکن، حضانت فرزند و… را به من دادند. و ما فقط می خواهیم در صلح زندگی کنیم.” من هر چه می خواستم در امیرخسر عباسی داشتم و خداوند امیرخسر را سر راه من قرار داد.

بیشتر بخوانید  طالبان از ورود دخترانی با روسری رنگی به دانشگاه/فیلم جلوگیری می کنند

همسر بهاره رهنامه درباره کامنت های ارسال شده در صفحه خود و مضحک بودن برخی از آنها صحبت کرد. بهاره رهنما در پایان این صحبت ها از کامنت های فراوانی که دلش را شکست.

مجری برنامه از امیرخسرو عباسی درباره آشنایی اش با بهاره رهنام پرسید و گفت: ابتدا با عمویم صحبت کردم سپس او با مادرم صحبت کرد و وقتی به خواهر بزرگم گفتم او عروس بهاره رهنام است. خیلی شوکه شده

بهاره رهنما در ادامه این گفتگو ماجرای همکاری در کار تبلیغاتی را با امیرخسرو عباسی و همسرش بیان کرد و گفت: یکی از دلایلی که به بهاره رفتم تجربه ای است که بهاره داشت و این پول را برای این تجربه پرداختم و این شد. برای من بسیار مهم است


دیدگاهتان را بنویسید