مهریز نماینده مجلس: حل مشکلات کشور به نظارت عالی نمایندگان بستگی دارد



به گزارش ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافگی جمعه شب در مهریز به مردم افزود: تا زمانی که مجلس به طور صحیح و علمی نظارت و قانون گذاری را انجام ندهد ، مشکلاتی وجود دارد.

وی اظهار داشت: تمام وقت و غم همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور جدی و علمی بر دو وظیفه اصلی آن از جمله تصویب قوانین مناسب و ضروری کشور و نظارت بر اجرای آن معطوف باشد.

نماینده مردم مهریز ، باف ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر مشکلاتی که در کشور بین مردم و جامعه وجود دارد به دلیل ضعف مجلس و عدم امکان تعهدات است.

صباغیان بافقی گفت: تا زمانی که نمایندگان پارلمان به تعهدات جدی خود در قانون اساسی عمل نکنند و قوانین لازم را تصویب نکنند ، شاهد بروز مشکلات در جامعه خواهیم بود.

وی گفت: اگر نمایندگان مجلس بررسی عمیقی در مورد کار راه آهن که تصویب قوانین لازم از نظر علمی و کارشناسی است انجام دهند ، شاهد تحول و حل مشکلات مردم خواهیم بود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فقط باید طبق قانون در کشور عمل کنند و وظایف خود را دقیقاً در بخشهای مختلف انجام دهند.

صباغیان بافقی یادآور شد: همه افراد در کشور باید فقط از مقررات پیروی کنند و رسالت ملی و دینی خود را در قبال کشور ، جامعه و افرادی که مسئول غلبه بر مشکلات همه اقشار هستند ، انجام دهند.

استان یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که 87 درصد آنها در شهرها و بقیه در روستاها و محله ها زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس اصفهان آلودگی هوا

به گزارش ایرنا ، حوزه انتخابیه مهریز با حدود 250 هزار نفر جمعیت با داشتن نماینده در خانه ملت ها یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه استان یزد است.

یزد در مجموع چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.

مرکز مهریز با 55 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب یزد واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید