مهروره ، منتخب منطقه همدل در استان گلستان ، ارائه شد – Mer Agency | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشترگلستان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ، سه شنبه شب با هیئت منصفه استان و صحنه استانی منتخب مهروره ، منطقه حمدل دیدار کرد:

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه برخی از ایده ها فقط در کلمات و شعارها باقی مانده است ، افزود: کارهای زیادی وجود دارد که ما علاقه مند به انجام آنها هستیم اما در عملیات اجرایی قدرت و شرایط اجرای آن را نداریم بلکه تحقق آن است به خواست خود و تلاش های فعالان اجتماعی اتفاق افتاد.

مدیرعامل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بازتولید تفکر مهم و ضروری است و فعالان اجتماعی باید از طریق تجربه گرایی و شبکه سازی آموزش ببینند تا افراد دیگر مرتبط باشند.

گرزین افزود: مبلغینی که در مناطق و روستاهای مختلف کار می کنند دارای مشکلات اقتصادی هستند و از طریق اجرای پروژه های اشتغال زایی ، این دو مشکلات خود را برطرف می کنند و به خودکفایی می رسند و در مرحله بعدی به بی خانمان ها و بد سرپرستی زنان می پردازند. Msgstr “برای ایجاد شغل دعوت می کند.

مدیرعامل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تلاش و مقاومت فقط در جبهه جنگ نیست ، نبرد نرم ، ارزش و نتیجه آن فراتر از یک جنگ سخت است.

وی در مورد نتایج و برندگان در مهروره افزود: حجت الاسلام ابوالفضل محمودزاده از گرگان در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی ، حجت الاسلام سلام محمد احمدی از آزادشهر از نظر اشتغال و حجت الاسلام ابراهیم خرمدل در استخدام در علی آباد کت.

مهرآراوه منتخب منطقه همدل استان گلستان به عنوان نماینده انتخاب شد

بیشتر بخوانید  حضور والیبالیست لهستانی در ترکیب برزیل در هاله ای از ابهام قرار دارد

دیدگاهتان را بنویسید