مهراوه شریفی نیا با دامن کوتاه و موهای خرگوشی! + عکس



آنچه دیگران می خوانند:

مهرآوه شریفی نیا او اینستاگرام خود را با انتشار پستی از خاطرات کودکی به روز کرد. مهرآوه شریفی نیا او دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. مهرآوه شریفی نیا بازیگری را از کودکی شروع کرد. مهرآوه شریفی نیا در نهم فروردین 1360 در تهران به دنیا آمد. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا شریفی نیا است.

مهرآوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در رشته موسیقی تحصیل کرده است. مهرآوه پس از دزد عروسک در سال ۱۳۷۱ در فیلم دایان باخ فرهاد پورازم ایفای نقش کرد و ۷ سال در هیچ فیلمی حضور نداشت.

محمدرضا شریفی نیا: محمدرضا شریفی نیا در ۴ خرداد ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستایی نزدیک خوراسگان اصفهان به دنیا آمد. شریفی اولین بار در نقش بسیار کوتاه (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1392) دیده شد.

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 31 آذر 1336 در ملایر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا: ملیکا شریفی نیا متولد 30 آبان 1365 در تهران و بازیگر است و علاوه بر بازیگری، گرافیست نیز هست و به طور جدی به گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و کارهای حجمی می پردازد. بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» آغاز کرد.

مهراوه یک پرسپولیسی دو دل است، یک بانوی پرسپولیسی که همیشه در خط مقدم جنگ زرگری و کانی با استقلالی ها بود و هیچ استقلالی جرات مبارزه با او را ندارد. مهرآوه یکی از فعالان جنبش سایبری سرخ در برابر آبی در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید  تست شخصیت گربه | یک گربه بامزه را انتخاب کن تا بگم برای شاد بودن به چی نیاز داری؟


دیدگاهتان را بنویسید