مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهران گفوریجان گریم سنگین در تئاتر سیصد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهران گفوریان (زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد اما با بازی در سریال لبخند سوم به صحنه تلویزیون پیوست. او سپس در سال 2001 با کارگردانی مجموعه ای از سریال های زیر آسمان به شهرت بیشتری دست یافت. از آثار او می توان به فیلم هایی چون داش آکل و ما همه با هم هستیم و سریال هایی چون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.


گریم سنگین / مهران غفوریان

غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. وی بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با سریال طنز لبخند سوم آغاز کرد. و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی تلویزیون شد. از سال 1376 ساخت برنامه گلها و سپس حرف تو حرف و سپس در سال 1377 با مهران مدیری همبازی شد. سپس چند نفر را کارگردانی کرد که در میان مردم به هجیری شهرت یافتند. پس از آن شهری زیر آسمان ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال از تلویزیون.


گریم سنگین / مهران غفوریان

با موفقیت این سریال ساخت سری دوم و سوم او را آغاز کرد. غفوریان در سال 1361 شروع به تصویربرداری سریال 90 شبه دیگری به نام «ورود ممنوع» کرد که پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال پنج سیما قطع شد. پس از آن بیشتر در فیلم ها و سریال ها بازی کرد و تنها یک فیلم ویدیویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. گفوریان تا سال 1374 که مشغول تصویربرداری سریال همسایه ها بود، پس از شکستگی پای کارگردان سریال آرش مجاریان و استعفای او، کارگردانی کار را بر عهده گرفت و از همان ابتدا فیلمبرداری را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  زندگینامه و عکس های جذاب ساقی حاجی پور بازیگر


گریم سنگین / مهران غفوریان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *