مهران غفوریان راهی جنگ شد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: مهران غفوریان این بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی علاوه بر حرفه بازیگری، مغازه آجیل و شیرینی فروشی دارد. مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. مهران غفوریان متاهل و همسرش آرزو غفوریان است مهران غفوریان دختری هست به نام هانا. مهران غفوریان وی با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود به امیرمهدی جوله تسلیت گفت.

مهران غفوریان

نام: مهران

نام خانوادگی: گفوریان

تاریخ تولد: 6.3.1353

محل تولد: تهران

تحصیلات: نقاش فارغ التحصیل

حرفه: بازیگر و کارگردان

ازدواج: متاهل

زندگی شخصی مهران گفوریان

مهران گفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس ایرانی سینما، تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران است.

او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در محله تهرانسر و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در ممیزی برنامه نقطه 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد.

اما اوج شهرت او ساخت سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پربیننده ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید  احیای فرهنگ گدیر پادشاه رستگاری برای جهان اسلام است

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند.

او علاوه بر فعالیت در سینما و هنر، شغل دیگری نیز دارد و مغازه آجیل و شیرینی فروشی دارد.

مهران غفوریان

ویژگی های اخلاقی مهران گفوریان به قول خودش:

بر خلاف شخصیت هایی که در بازی بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هنگام کار تمام کارهایم را با جدیت دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده اند از ویژگی های اخلاقی من آگاه هستند، اما در کل سعی می کنم همه چیز را در زمان خودم انجام دهم.

مهران غفوریان

کاری از آرزو گفوریان همسر مهران گفوریان

همسر آرزو مهران مدتی است که به مدلینگ و همکاری با برندهای لوازم آرایشی می پردازد. او عکس های آتلیه و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به کارگردانی مهران گفوریان و بازی چشمگیر

از سال 1376 برنامه گلها و پس از آن حرف تو حرف را ساخت، سپس در برنامه 1377 با مهران مدیری همبازی شد، سپس چند نفر را که در بین مردم به نام هجیره معروف بودند کارگردانی کرد. پس از آن شهری زیر آسمان ساخت که آغازی بود بر سریالی که هر شب پخش می شد. با موفقیت این مجموعه ساخت سری دوم و سوم آن را آغاز کرد.

سپس غفوریان در سال 1361 شروع به تصویربرداری سریال 90 شبی دیگری به نام ورود ممنوع، ممنوع کرد که پس از پخش چند قسمت از گروه فیلم و سریال پنج سیما، پخش آن متوقف شد.

پس از آن بیشتر به بازی در فیلم ها و سریال ها پرداخت و تنها یک موزیک ویدیو به نام «من پلیس نیستم» را ضبط کرد. تا اینکه در سال 1374 در حین ساخت سریال همسایه ها، پس از شکستگی پای کارگردان سریال آرش معیریان و امتناع از ادامه کار، گفوریان کارگردانی کار را بر عهده گرفت و از ابتدا فیلمبرداری را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  میزان افزایش دستمزد کارگران تا پایان امروز نهایی می‌شود| کارگران منتطر باشند

خانواده هنرمند مهران گفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران گفوریان از پدرشان که خوشنویس بود شروع شد و جدای از این هنر، نقاشی و آواز هم داشتند.

مهران غفوریان پسری به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی به پایان رسانده است.

پدربزرگ مهران گفوریان درگذشت

پدرش سال ها افسر نیروی دریایی ارتش بود و در سال ۱۳۷۲ درگذشت. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

ازدواج و همسر مهران گفوریان

ازدواج مهران گفوریان در 22 دی ماه 1392 ازدواج کرد، وی در همان سال نامزدی خود را در برنامه گلخانه اعلام کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.


دیدگاهتان را بنویسید