مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهران غفوریان در سریال جوکر سانسور شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: مهران غفوریان این بازیگر سینما و تلویزیون ایران علاوه بر حرفه بازیگری، آجیل و شیرینی فروشی دارد. مهران غفوریان وی در 3 شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. مهران غفوریان متاهل و همسرش آرزو غفوریان و حاصل ازدواج است مهران غفوریان دختری هست به نام هانا.

مهران غفوریان

زندگی شخصی مهران گفوریان

مهران گفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس ایرانی سینما، تلویزیون و رادیو است. مهران گفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است.

او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهرانسر و درجه بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

برای اولین بار در سال 1373 در سن 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه سی و نهم به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد.

اما اوج شهرت او ضبط سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بود که هم سری دوم و هم سری سوم را ساخت و در نقش بهروز کالی بازی کرد. نوار.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند.

بیشتر بخوانید  برگزاری رزمایش دریایی امنیت پایدار 1401 در دریای خزر

او علاوه بر فعالیت در سینما و هنر، شغل دیگری نیز دارد و آجیل فروشی و شیرینی فروشی دارد.

مهران غفوریان

به گفته وی ویژگی های اخلاقی مهران گفوریان:

بر خلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، خیلی جدی هستم و در طول کار تمام کارهایم را با جدیت دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من آگاه هستند، اما من معمولاً سعی می کنم همه چیز را به موقع انجام دهم.

مهران غفوریان

شغل آرزو گفوریجان همسر مهران گفوریجان

آرزو همسر مهران مدتی است که مدلینگ است و با برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی همکاری دارد. او عکس های آتلیه و مدل خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *