مهدی قائدی با تیپ عربی در امارات غوغا کرد


تابستان امسال پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مهدی قائدی از استقلال جدا شد. مهدی قائدی به تیم اتحاد کلبا پیوست و شاگرد فرهاد مجیدی شد. مهدی قائدی به همراه همسرش در امارات زندگی می‌کند. مهدی قائدی در شروع فصل درخشان ظاهر شده است. مهدی قائدی یکی از امیدهای تیم ملی در جام ملت های آسیا خواهد بود.

مهدی قائدی، ستاره ایرانی تیم اتحاد کلباء امارات یک استوری از خودش با لباس عربی منتشر کرد.

قائدی دیروز در جریان برد 5 بر 3 اتحاد کلباء دو گل به ثمر رساند و نقش مهمی در نخستین برد فصل تیمش داشت.

عکس‌| تیپ عربی مهدی قایدی پس از روز طوفانی

استایل خاص مهدی قائدی و همسرش در دبی

مهدی قائدی تصویری از خود در کنار همسرش ستاره معصومی منتشر کرد که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.

زندگی شخصی مهدی قائدی و همسرش همواره مورد توجه بوده است. چندی پیش هواداران استقلال به تندی از ستاره معصومی انتقاد می‌کردند چراکه معتقد بودند علاقه او به زندگی در خارج از کشور باعث شده که قائدی بخواهد استقلال را ترک کند اما مهدی قائدی این شایعات را کاملا تکذیب کرد. 

ستاره معصومی پیشتر از علاقه قلبی‌اش به استقلال و زندگی در ایران سخن گفته بود.

1 (5)

مهدی قائدی: مدیون همسرم هستم

مهدی قائدی بازیکن استقلال چندی پیش در خصوص اینکه بر خلاف شیطنت‌هایش داخل زمین، خارج از زمین آرامش دارد و مصاحبه‌هایش را به خوبی انجام می‌دهد یادآور شد: الان چیزی بگویم حرف در می‌آورند. من این را مدیون همسرم هستم که باعث شده آرامش داشته باشم.

«چرا انتخاب تو بعد از جدایی از استقلال، امارات بود؟ برای پول بود یا بحث تصمیم گیری همسرت؟» قایدی در پاسخ به این سئوال گفت: همسرم در کار من دخالت نمی‌کند. او نظر می‌دهد، ولی تصمیم گیری با خودم است. هر موقع بگویم استقلال یا هر تیم دیگری، آنقدر که استقلال را دوست دارد می‌گوید استقلال. نمی‌دانم چرا در فضای مجازی می‌گویند همسر مهدی نمی‌گذارد بیاید یا نمی‌گذارد کار کند. این‌ها حاشیه است.

بیشتر بخوانید  وزیر دفاع عراق عازم آمریکا شد

مهدی قائدی و همسرش

همسر مهدی قائدی چند ساله است؟

مهدی قائدی بازیکن سابق استقلال چند سال قبل با ستاره معصومی ازدواج کرد.

یکی از حاشیه های این عکس دو نفره، موضوع سن و سال تولد همسر مهدی قائدی است که کنجکاوی طرفداران و کاربران فضای مجازی را برانگیخته است. در عکس منتشر شده همانطور که مشاهده می کنید به نظر همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است!

خیلی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال 1377 است.

KkJSAq8A05tw

دیدگاهتان را بنویسید