مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهدی طارمی گل به خودی را جبران کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گل به خودی طارمی در پرتغال باعث اخراج او شد

تشویق کننده: مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریو آوه در جریان تساوی مقابل پورتیمونزه گل به خودی به ثمر رساند، اما او هم از بازی حذف شد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان دیدارهای هفته دوم جام حذفی پرتغال در گروه C، تیم ریو آوه که پس از پنج دیدار باز هم مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت، از ساعت 23 روز شنبه به مصاف این تیم می رود. شب در استادیوم Municipal de Portimao Portimonance در سمت چپ.

برونو موریرا در دقیقه 33 یک گل برای ریو آوه به ثمر رساند و شاگردان طارمی را در نیمه اول مقابل پورتیموننس به برتری یک بر صفر رساند.

فیلم گل ساخته مهدی طارمی

اما تنها سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم، پورتیمونانس صاحب یک کرنر شد که توپ ارسالی از سمت چپ زمین با ضربه سر اشتباه از روی سر بازیکنان دو تیم و دروازه بان ریو آوه عبور کرد. مهدی طارمی خطاب به مهاجم ایرانی. تیم خود را باز کنید


مهدی طارمی با یک موقعیت و شوت در دقیقه 81 در آستانه تک به تک قرار گرفت اما لوکاس فرناندز هافبک برزیلی قبل از ورود مهاجم ایرانی به محوطه جریمه خطا کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد. .

گلی به ثمر نرسید تا اینکه دیدار پورتیموننس و ریو آوه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هر دو تیم با کسب 4 امتیاز در گروه C جام اتحادیه پرتغال به ترتیب اول و دوم شدند.

مهدی طارمی با گلزنی مقابل پورتیمونانس منجر به محرومیت بازیکن حریف شد که در این فصل در 4 بازی لیگ برتر پرتغال 3 گل زد و 5 پنالتی زد و حالا بعد از بازی تیمش در جام اتحادیه باید بیا تهران تو اردوی تیم ملی شرکت کن.

بیشتر بخوانید  جدیدترین کد آهنگ پیشواز ایرانسل شنیدنی از رضا یزدانی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *