مهدوی: پرسپولیس در لیگ برتر همیشه اقتدار داشته است / سایر مسابقات این تیم راحت تر از سپاهان است – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


محمدرضا مهدوی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی در مورد پیروزی 5-0 پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: پرسپولیس طی چند سال گذشته همیشه اقتدار خود را در لیگ برتر نشان داده و حرف اول و آخر را زده است. بعد از شکست در دربی ، بهترین اتفاقی که افتاد پیروزی پرگل برابر ماشین سازی بود که تفاوت خوبی نیز برای این تیم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ماشین آلات تصمیم به سقوط گرفته بودند و فقط برای اعتبار خود می جنگیدند. این مسئله همچنین شرایط را برای پرسپولیس خطرناک کرد اما تیم گلمحمدی یک پیروزی قدرتمند بدست آورد و موقعیت آنها در بالای جدول از قبل مستحکم شد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دو دیدار دیگر این تیم مقابل تراکتور و پیکان نیز تصریح کرد: قطعاً مسابقات بسیار سختی خواهد بود. تراکتور و پیکان برای اثبات حقانیت خود به میدان می روند اما همانطور که گفتم پرسپولیس نقش اول و آخر لیگ را بازی می کند و فکر نمی کنم مشکلی در این دو بازی پیش بیاید.

مهدوی در پایان یادآور شد: پرسپولیس اولین شانس قهرمانی است و سایر مسابقات این تیم راحت تر و بهتر از سپاهان است. البته نویدکیا یکی از بهترین تیم های آسیا در حال حاضر است و فکر می کنم سال آینده حرف های زیادی برای گفتن در لیگ و آسیا وجود داشته باشد. امسال اگر پرسپولیس کمی نادیده بگیرد مطمئن باشید که سپاهان اختلاف امتیاز را جبران می کند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای بازنشستگان | وام بازنشستگان چند برابر شد

دیدگاهتان را بنویسید