مهدوی اشاره ای به “رفیق” شهاب حسینی است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینهستی مهدوی در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که برنامه حمرفیق که در حضور وی ضبط شده بود به طور کامل حذف شده است.

وی در یک متن طولانی ، از سانسور فزاینده برنامه های ایجاد شده در شبکه سینمای خانگی انتقاد کرد و تأکید کرد که با ادامه این روند ، سیستم عامل های اینترنتی باید گریه کنند.

متن بلندی که این بازیگر سینما و تئاتر منتشر می کند به شرح زیر است:

“تیغ سانسور این بار بیش از هر زمان دیگری تیزتر است!
اول آگوست سال گذشته ، از برنامه حمرفیك تماس گرفتم كه میهمان آنها باشم.
دوستی حکم می کرد که مدت زمان طولانی میهمان برنامه ای شوم که به عواملش احترام می گذاشتم.
در ماه اکتبر ، من و برادر عزیزم در Hamrafic مهمان بودیم.
بنا به دلایلی ، مجبور شدم بار دیگر در دسامبر به دیدار حمرفیچ بروم ، این بار با یک دوست صمیمی.
من از بهترین دوست من نهال دشتی خواستم که در این برنامه با من باشد. او نیز دوست شد و آمد.
نزدیک به هشت ماه از آن روز و این برنامه می گذرد ، که فکر می کنم جذاب بود.
اگر از این برنامه چیزی دیده اید ، من هم آن را دیده ام!
اگر خبر را خوانده باشید ، من هم آن را خوانده ام!
تهیه کننده “همرفیق” در چند ماه گذشته به وضوح آنقدر رنج کشیده است که نمی تواند به من پاسخی بدهد و اگر جوابی باشد به اندازه امروز و فردا است و نوید آینده را می دهد. در نتیجه ، دلیل پخش نشدن برنامه شخصاً برای خودم است. او در مه ابهام باقی ماند.
از یک طرف شرمنده دوستی هستم که به خاطر من “دوست” شد و از طرف دیگر امروز به خودم مدیونم که چرا دوست شدم و به دوست رفتم! و حتی در انجام وظایف خود نیز کمک کردم!
می خواهم بگویم کسانی که “رفیق” را کنترل می کنند و به دلیل حضور ما مانع پخش او شده اند یا به دلایلی مفهوم دوستی را در ذهن من تغییر داده اند.
و این رشته طولانی است …
اگر قرار است نظارت سخت گیرانه و غیرضروری تلویزیونی بر بسترهای اینترنتی اعمال شود ، باید گریه کنیم که عواقب سیستم عامل های امروزی چیست. مثل همه هنردوستان برای وضعیت تلویزیون امروز گریه می کنند.
اصرار بر دعوت از یک مهمانی (حتی دو بار) و سپس رفتارهای او با او یا قطع گفتگو یا نقاشی صورت ، نه تنها دوستی خوانده نمی شود بلکه یک خصومت آشکار است. قدم گذاشتن بر گلوی جوانان است ، انکار آنهاست ، فرار کردن آنهاست!
و دردناک ترین از همه عدم پاسخگویی است که به معنای مستقیم بی احترامی است.
من امیدوارم که از سانسورگران محترم یا تولیدکنندگان محترم (که احتمالاً تحت فشار خود سانسورگران قرار دارند) توضیح درستی نگیرم ، اما مطمئناً این رفتار بد باعث می شود که در آینده فریب رفقایم را نخورم و زمان بیشتری را صرف می کنم و دقت دوست یابی اگرچه من همیشه سانسور شده ام ، اما حداقل این بار می خواستم جلوی سانسور خودم را بگیرم.
در آخر ، من از برادر عزیزم شهاب ، برادر عزیزم هومن ، و به ویژه دوست مهربانم نهال که برای ساخت یک “همراه” دیدنی در کنار من بودند ، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید  غربی‌ها ضمن حفظ روحیه استعماری خود روش‌های استعمارگری را تغییر داده‌اند

مهدوی اشاره ای است به

۵۷۵۷

دیدگاهتان را بنویسید