مهاجم استقلال کریحانی شانس حضورش در پرسپولیس را از بین برد



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، این روزها و پس از خرید سجاد شهبازادا، کاوه رضایی و پیمان بابایی در حالی که استقلال آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را هم در اختیار دارد و حتی کوین یاماگا هم می تواند در خط حمله بازی کند.

در چنین شرایطی احتمال جا افتادن یا بازی ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استقلال بسیار کم است و بر این اساس می توان فکر هر مربی از جمله سرمربی پرسپولیس را متوجه این مهاجم کرد.

مربیان پرسپولیس به دنبال جذب ارسلان مطهری بودند اما کورخوانی های سال های اخیر مانع از جذب او شد. پیش از این و پس از پایان لیگ بیست و یکم، یحیی گل محمدی قصد داشت میلاد زکی پور، مدافع فصل گذشته گل گهر سیریان و سابق استقلال تهران را به خدمت بگیرد.

مدافع چپ فصل گذشته گلگهر سیرجان برای اینکه به نوعی اعلام کند فصل آینده به پرسپولیس خواهد پیوست تعدادی از عکس های دوران حضورش در استقلال را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام حذف کرد اما مذاکرات او با مدیران باشگاه پرسپولیس به نتیجه ای نرسید. قرارداد نهایی برای پیوستن به این بازیکن به نوعی از تیم قرمز حذف خواهد شد.

اصرار گل محمدی بر حضور زکی پور

از زمانی که بحث پیوستن زکی پور به پرسپولیس مطرح شد، قشر زیادی از هواداران پرسپولیس با توجه به سابقه حضور این بازیکن در استقلال مخالف حضور او در جمع سرخ پوشان بودند اما اصرار یحیی گل محمدی مدیران پرسپولیس را مجبور به مذاکره با زکی پور کرد.

بیشتر بخوانید  قرعه‌کشی xbox و PS5 در سور بهار سامانیوم

در نهایت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواست که جلوی زکی پور را بگیرد زیرا هواداران خشمگین این تیم از مصاحبه بازیکن سابق استقلال و زیر سوال بردن قهرمانی سرخ ها ناراحت و دلخور هستند.

بی شک طرفداران رنگ قرمز که مصاحبه های ضد پرسپولیسی میلاد زکی پور را فراموش نکرده اند، قطعا گیتار نوازی و کری خوانی ارسلان مطهری را برای همیشه در ذهن خود نگه داشته اند.

به قول یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس: ای کاش ارسلان مطهری هرگز در زمین گیتار نمی زد و علیه پرسپولیسی ها نمی خواند!

دیدگاهتان را بنویسید