مهاجرت سامان خواننده جنجالی



مهاجرت سامان خواننده


سامان کاظمی، خواننده پاپ پس از اعلام اینکه هنرمندی سیاسی نیست، به ‎ایران بازگشت. ممانعت از اخذ مجوز برای او، سرانجام باعث شد شب گذشته ایران را ترک کند.


خواننده «شمعدونیا» بهمن سال ۹۸ در حین اجرا در سفره خانه‌ای در شمال تهران بازداشت شده بود.


سامان متولد ۱۳۴۶ در تبریز است و در خانواده‌ای به دنیا آمد که یک برادر و خواهر دیگر هم دارد،پدر او در ارتش خدمت می کرد و سه سال بعد از شروع انقلاب اسلامی به اتفاق خانواده به ترکیه مهاجرت کردند.


سامان از ایران رفت


او به علت داشتن صدای خوب مورد توجه برخی از کاباره های ترکیه قرار گرفت و حتی به او پیشنهاد ساختن آلبوم هم در ترکیه شد در نهایت به علت مخالفت پدر سامان با خوانندگی و قصد مهاجرت به کشور کانادا در نهایت بعد از مدت طولانی ماندن در ترکیه به کانادا رفت اما خانواده از ترکیه به آلمان رفتند.


مهاجرت سامان خواننده شمعدونیا


سامان در تنهایی در کانادا به سر می‌برد و بعد از یادگیری زبان انگلیسی در شهر تورنتو در کاباره های این شهر به خوانندگی می پرداخت و در نهایت به پیشنهاد یکی از دوستانش به ونکوور رفت و در آنجا با شخصی سعید آشنا شد و سعید او را با شهر لوس آنجلس آنجا آشنا کرد،سعید صاحب یکی از کارهای معروف لوس‌آنجلس بود و در ادامه از سامان دعوت کرد که به لس‌آنجلس برود و به محض ورود به لس‌آنجلس صدای او مورد ارزیابی و تست قرار گرفت و دریک تست پنج دقیقه ای وقتی که خواننده لس آنجلسی عارف صدای سامان را می شنود می‌گوید که این همان صدایی است که آینده دارد و به درد قرارداد بستن میخورد درنهایت سامان به خوانندگی در لس آنجلس پرداخت و آلبوم‌هایی را در آنجا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید  نحوه فعالسازی هدیه اینترنت ایرانسل در طرح قربان تا غدیر


امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین می‌باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده ای است که طی سالهای اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است.


دیدگاهتان را بنویسید