مهاجرت جنجالی شقایق فراهانی | شقایق فراهانی برای همیشه از ایران رفت؟



آنچه دیگران می خوانند:

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و خواهر بزرگ گلشیفته فراهانی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه سرا و خواننده گروه موزیکال «کوچن نشین» است. شقایق فرحانی او در طول دوران بازیگری خود از منتقدان بازی بود شقایق فرحانی در فیلم Chatri برای دو نفر مورد ستایش قرار گرفتند. این بازیگر نقش های خود در فیلم های «چتر دو نفره»، «پروانه در باد» و «کلاه پهلوی» را ماندگار می داند. شقایق فرهانی از کودکی به همراه پدر و مادرش در تئاتر بازی می کرد. شقایق فرحانی او با حضور در فیلم لیلا وارد سینما شد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پرانه به موفقیت های بین المللی دست یافت.

شقایق فراهانیگلشیفته فراهانی با انتشار عکسی از دوران کودکی خود و شقایق فراهانی تولد 52 سالگی را به خواهرش تبریک گفت و نوشت: خواهر نازنینم شقایق، هنوز این لحظه را به یاد دارم، جنگ و سکوت و بمباران بود، تو از ایران می رفتی و من نبودم. نه من می دانم با غم چه کنم، تو یکی از دردناک ترین تجربه های کودکی من در آن سال ها بودی.

داشتن خواهری مثل تو با این قلب بزرگ مرا به خوش شانس ترین دختر دنیا تبدیل می کند شقایق نازنین من که همیشه عاشق توست تولدت مبارک.

بیشتر بخوانید  صالحی بهترین بازیکن ایران در برابر ایتالیا است

بیوگرافی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد 11 مرداد 1351 در تهران بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از هنرستان هنرهای تجسمی و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است. شقایق از کودکی به همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیم رحیمی نیا بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

شقایق فراهانی

ماجرای بازیگر شدن شگیگ فراهانی

او با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد سینما شد. او در فیلم چتری دو نفره توانست توانایی های خود را نشان دهد. بازی او در این فیلم کاملاً برتر از بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و حدیث تهرانی بود. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوب خود در فیلم پروانه موفق شد در سطح بین المللی به موفقیت دست یابد.

رابطه شکایگ فراهانی با پسرش

وی درباره پسرش گفت: اعتراف می کنم هر چه بزرگتر می شوم به اشتباهاتم در تربیت پسرم پی می برم. البته فکر می کنم همه والدین در زندگی به این دیدگاه می رسند. خدا را شکر در سال 94 رابطه بهتری با پسرم داشتم و فکر می کنم بچه ها واقعا به والدین نیاز دارند و از آنجایی که دوستان زیادی در اطراف خود دارند والدین باید وقت بیشتری را برای راهنمایی و حمایت از آنها بگذارند. اعتراف می کنم، باید بیشتر یاد می گرفتم که پسرم را مادر کنم.

متفاوت و قابل باور

شگیگ فراهانی: بدون شک بسیاری از دوستان و همکاران من در عرصه بازیگری دوست دارند در نقش هایی متفاوت از کارهای قبلی خود ظاهر شوند، زیرا کلیشه ای بودن برای هیچکس راحت نیست. من هم دوست دارم در نقش های مختلف بازی کنم و از طرفی دوست دارم نوع بازی ام برای مخاطب قابل باور باشد. قبلا هم گفته بودم که اگر تماشاگر در حین تماشای فیلم احساس کند که من فقط نقشی را بازی می کنم، شکست خورده ام!

بیشتر بخوانید  نگهبان: کسانی که در هفته های اخیر سابقه تیم سازی دارند / کمیته اخلاق برای ورود به داوری - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

از غم تا عشق

من تعداد زیادی از آنها را بازی کرده ام که بیشتر آنها را دوست دارم. جاهایی بود که به دلایلی مثل غمنان یا رودربایست معروف برای دیدن فیلم رفتم، اما نمی توانم بگویم همه کارهایم را این طور انتخاب کردم. من واقعاً خیلی از چیزهایی را که بازی کرده ام دوست دارم و برای آن زحمت کشیده ام.

مدل برای همیشه

شقایق فراهانی: در بین بازیگران شخصیت های مختلفی بودند که هنر و توانایی هایشان را پذیرفتم، اما زیاد به الگو گرفتن فکر نکردم. بازیگر باید خودش باشد. حتی یک کپی خوب از نمونه قبلی نیست. در کل زیبایی بازیگری در تنوع آن است نه تکرارهای مکرر. با تمام این اوصاف سوسان تسلیمی را یکی از بهترین هایی می دانم که حتی پس از سال ها عدم حضور در سینمای ما، هنرش به عنوان اثری جسور و جدید در عرصه بازیگری می درخشد.


دیدگاهتان را بنویسید