مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مهاجرت به کانادا از طریق یک برنامه استارت آپی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اخیراً افراد زیادی از طریق یک برنامه استارتاپی موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شده اند. با این حال مردم با شنیدن نام یک استارتاپ به اشتباه فکر می کنند که این روش برای آنها مناسب نیست. اگرچه این اپلیکیشن برای بسیاری از افراد بهترین گزینه است.

اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اقامت دائم کانادا را به صورت مستقیم و با مدت زمان کوتاه تری نسبت به سایر فرآیندهای مهاجرتی دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله یکی از برنامه های مهاجرتی به کانادا را ارائه می دهیم که در سال های اخیر اجرا شده است و می تواند شما را مستقیماً به اقامت دائم (PR) برساند که البته بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورمان در مورد آن چیزی نشنیده و اطلاعی نداشته اند. اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

یکی از دلایل این امر جدید بودن این برنامه نسبت به سایر برنامه ها و همچنین عدم فعالیت بسیاری از سازمان های مهاجرتی در این زمینه است که طبیعتاً باعث شد تا برنامه استارتاپی نسبت به سایر برنامه های مهاجرتی کمتر شناخته شود.

شرایط مهاجرت از طریق استارت آپ های کانادایی

لازم نیست در این روش شرایط خیلی عجیب و سختی داشته باشید. فقط اگر نمره آیلتس 5 داشته باشید اکثر شرایط را خواهید داشت. برای کسب این نتیجه در آزمون آیلتس، لازم نیست مهارت های زبانی عالی داشته باشید. همچنین باید مقداری پول نقد در حساب بانکی خود داشته باشید تا نشان دهید که توانایی پرداخت هزینه زندگی در سال اول اقامت خود در کانادا را دارید که برای هر نفر 13213 دلار است.

بیشتر بخوانید  پسر آسمان ؛ عجیب ترین کوهستان دنیا

گواهی عدم سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی و اثر انگشت برای تمامی موارد مهاجرتی مورد نیاز است.

فرآیند مهاجرت از طریق یک برنامه راه اندازی

فرآیند مهاجرت به کانادا به این صورت است که شما با کمک یک وکیل استارتاپی کانادایی، یک ایده کسب و کار را در قالب یک طرح تجاری به یکی از شرکت های سرمایه گذاری مورد تایید اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید و در صورت موافقت آن شرکت با ایده شما برای حمایت یا سرمایه گذاری در آن به شما تاییدیه کتبی می دهد و همچنین اداره مهاجرت را مطلع می کند.


مهاجرت به کانادا از طریق یک برنامه استارت آپی

پس از دریافت گواهی می توانید فرم ثبت اقامت را پر کرده و به همراه مدارک لازم به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید. همانطور که قبلا ذکر شد شرکت های فوق باید در لیست شرکت های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا باشند و در صورت تایید شرکتی غیر از شما توسط اداره مهاجرت پذیرفته نخواهند شد.

چگونه یک وکیل استارت آپی کانادایی می تواند به شما کمک کند؟

اکثر وکلای مهاجرتی کانادا (مشاوران مهاجرت) برای استارت آپ ها کار نمی کنند و تنها تعداد کمی از آنها که کار می کنند دارای مجوز از خدمات مهاجرت کانادا هستند.

یک وکیل مهاجرت تایید شده که سابقه تکمیل تعداد زیادی پرونده اولیه را در رزومه شما دارد، می تواند روند اقامت شما را به گونه ای بهبود بخشد که دغدغه ای جز آزمون آیلتس و شانس موفقیت نداشته باشید! افزایش چشمگیری خواهید داشت و در یک زمان معقول و حتی کمتر از بسیاری از روش های مهاجرتی دیگر به کانادا خواهید رسید.

بیشتر بخوانید  مساجد تاریخی و معروف تهران را اینجا بشناسید

در بین وکلا و شرکت های فعال در زمینه مهاجرت از طریق برنامه استارت آپ کانادا، نام چندین وکیل و آژانس مهاجرتی از جمله آژانس مهاجرت حلوی که زیر نظر وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا اداره می شود، ذکر شده است. دفتر. وی بیش از 12 سال سابقه کار در زمینه مهاجرت و اقامت دائم کانادا دارد.

این گروه از ابتدای اجرای برنامه مهاجرتی استارت آپی به کانادا در این زمینه تخصص داشته و تاکنون موارد استارتاپی زیادی را انجام داده است.

مزیت اصلی موسسه حلوی که باعث محبوبیت آن در بین سایر موسسات در این زمینه شده است، همکاری با شرکت های سرمایه گذاری متعدد مورد تایید اداره مهاجرت است که عملا همه کارها را خودشان انجام می دهند و کاستی های طرح تجاری مطابق با اقتصاد کانادا. شرایط آنها ذهن افراد متقاضی مهاجرت را اصلاح و آرام می کنند و شانس موفقیت پرونده را بسیار افزایش می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید اطلاعات خود را از طریق فرم ارزیابی رایگان موجود در سایت موسسه حلوی ارسال نمایید تا مشاورین شرکت با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ دهند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *