مهاجرت به آلمان با موسسه مهاجرتی میرداماد



آنچه دیگران می خوانند:

آلمان به دلیل بازار کار مناسب، رشد اقتصادی بالا، هزینه های پایین زندگی و امکان دریافت آموزش با کیفیت به صورت رایگان، به مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان تبدیل شده است. امروزه بسیاری از هموطنان ما قصد مهاجرت به آلمان را دارند. اما اطلاعات کافی در مورد راه های مهاجرت به آلمان، شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان ندارند! با موسسه مهاجرتی میرداماد همراه باشید تا اطلاعات به روز کافی برای مهاجرت به آلمان از طرق مختلف به دست آورید.

راه های مهاجرت به آلمان

راه های زیادی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد، از جمله مهاجرت به آلمان از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری یا ازدواج. از آنجایی که روز به روز بر تعداد متقاضیان مهاجرت به آلمان افزوده می شود، بهتر است در انتخاب روش مهاجرت تمامی شرایط کشور مقصد و شرایط شخصی خود و سپس مناسب ترین آنها را در نظر بگیرید. مهاجرت به آلمان با میرداماد خودت انتخاب کن! در نظر داشته باشید که اگر از مسیر مهاجرتی خود به آلمان مطمئن نیستید می توانید از تجربه وکلا و مشاوره موسسه مهاجرتی میرداماد استفاده کنید.

تحصیل در آلمان

آلمان یکی از پیشرفته ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است. این کشور از معدود کشورهایی است که علاوه بر امکان تحصیل رایگان در اکثر دانشگاه های دولتی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را نیز فراهم کرده است. سطح تحصیلات بالای اساتید و دانشگاه ها، اعتبار بین المللی بالای مدارک دانشگاهی آلمان، وجود فرصت های مختلف برای کار دانشجویی و اقامت در مقطع کارشناسی ارشد از جمله مواردی است که تحصیل در آلمان را جذاب می کند.

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی

شما برای تحصیل در آلمان آسان است تحصیل در مقطع لیسانس به مدرک دیپلم و مدرک دانش زبان آلمانی نیاز دارد. لطفا توجه داشته باشید که مدرک قابل قبول از یک موسسه یا دانشگاه آلمان مدرک 13 ساله است! داوطلبان ایرانی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان باید یک دوره مقدماتی یک ساله را برای حضور در دانشگاه بگذرانند.

پس از گذراندن دوره مقدماتی و مدرک B1 یا B2 زبان آلمانی، می توانید برای دریافت مدرک از دانشگاه های آلمان اقدام کنید.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد مهمی که ایران به عربستان داد

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان باید مدرک لیسانس معتبر از یکی از دانشگاه های آلمان یا خارج از کشور داشته باشید. داوطلبان ایرانی که از دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند می توانند پس از تکمیل و کسب نتیجه مورد نیاز در دوره مقدماتی دانشگاه های آلمان در دانشگاه های آلمان تحصیل کنند.

شهریه در اکثر دانشگاه های آلمان رایگان است و شما فقط باید هزینه ثبت نام را در ابتدای ترم (200 یورو) بپردازید که برای خدماتی مانند غذا، بلیط اتوبوس و غیره اعمال می شود. در دانشگاه.

تکمیل تحصیلات در این مقطع در آلمان بین 3 تا 4 ترم (حدود 2 سال) به طول خواهد انجامید.

تحصیل پزشکی در آلمان

از آنجایی که آلمان دارای سیستم آموزشی پیشرفته با امکانات عالی است، تحصیل پزشکی در آلمان در بین مهاجران محبوبیت دارد و اکثر مهاجرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی را دارند آلمان را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. برای ادامه تحصیل در آلمان، داوطلب ابتدا باید در دانشگاه مورد نظر پذیرفته شود. مدارکی که برای پذیرش باید به دانشگاه ارائه شود در جدول زیر آمده است.









ردیف

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه های آلمان

1

اسکن پاسپورت

2

ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم با ترجمه رسمی

3

ریز نمرات دوره را ارائه دهید

4

حداقل مدرک B1 آلمانی

5

ترجمه رسمی رسید

بورسیه تحصیلی در آلمان

برای تحصیل در آلمان می توانید بورسیه تحصیلی بگیرید. برای اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان می توانید از مشاوران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد کمک بگیرید. موسسه مهاجرتی میرداماد نسبت به سایر موسسات مهاجرتی مانند ملک پور، اصطهباناتی و GO2TR تجربه موفق تری در اخذ بورسیه و اعزام دانشجو به آلمان دارد.

کار دانشجویی در آلمان

تمامی داوطلبان تحصیل در آلمان می توانند به صورت پاره وقت در آلمان کار کنند و در حین تحصیل در این کشور امرار معاش کنند. درآمد حاصل از کار دانشجویی پاره وقت در آلمان برای کار در شرکت های خصوصی بین 400 تا 450 یورو در ماه خواهد بود. این درآمد معاف از مالیات است. در برخی از ایالت های آلمان، دانش آموزان در حین تحصیل اجازه کار ندارند و فقط بین روزهای تعطیل اجازه کار دارند.

اینکه چه میزان دانشجویان مجاز به کار در هفته هستند بستگی به شرایطی دارد، مانند مدرک تحصیلی و کشوری که در آن تحصیل می کنند.

کار در آلمان

مهاجرت کاری به آلمان از دو طریق اخذ ویزای کار در آلمان و یا دریافت پیشنهاد شغلی آلمان امکان پذیر است. به طور خلاصه در اولین راه مهاجرت کاری به آلمان (ویزای جست و جوی کار) شما پس از اخذ ویزا و ورود به آلمان برای کار اقدام می کنید. اما در روش دوم (دریافت پیشنهاد شغلی) قبل از مهاجرت به آلمان باید از یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کار دریافت کرده باشید.

be2d2daa-65d2-42a5-9357-82c04cb24a04

ویزای کاریابی

متخصصان واجد شرایط در آلمان اجازه دارند تا شش ماه برای یافتن کار در آلمان بمانند. در ادامه به بررسی شرایط اخذ ویزای کاریابی آلمان می پردازیم.

  1. دارای مدرک زبان آلمانی
  2. برای کل اقامت بیمه درمانی ارائه دهید
  3. برای داشتن مدرک یا فوق لیسانس
  4. 5 سال سابقه کار مرتبط
  5. اثبات تمکن مالی

پیشنهاد کار آلمان

اگر پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای آلمانی دریافت کردید یا قبل از مهاجرت به آلمان به یک کارفرمای آلمانی مهاجرت کردید، می توانید برای یک پیشنهاد شغلی آلمان درخواست ویزا دهید. افرادی که واجد شرایط دریافت این نوع ویزا هستند در زیر لیست شده اند.

  1. محققین
  2. افرادی که پیشنهاد شغلی خاصی دارند
  3. قدرت انتقالی در شرکت
  4. افراد دارای مدرک دانشگاهی یا فنی مورد تایید آلمان

سرمایه گذاری در آلمان

همانطور که می دانید آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است و اتباع خارجی و اتباع این کشور بدون هیچ مشکلی اجازه سفر به 25 کشور دیگر عضو این توافق را خواهند داشت. سرمایه گذاری در آلمان یکی از بهترین راه های مهاجرت به آلمان می باشد زیرا علاوه بر اخذ اقامت آلمان پس از سرمایه گذاری قادر خواهید بود سرمایه خود را چندین برابر کنید.

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در آلمان وجود دارد اما در زیر شما را با روش های محبوب سرمایه گذاری در آلمان آشنا می کنیم.








ردیف

نوع سرمایه گذاری

توضیح

1

خرید اوراق قرضه دولتی


این روش برای اخذ اقامت آلمان چندان مناسب نیست. اما برای شما خوب خواهد بود.

2

خرید ملک

سودآورترین و آسان ترین راه سرمایه گذاری در آلمان، در نظر داشته باشید که خرید ملک در آلمان شامل اقامت یا تابعیت این کشور نمی شود و فقط جنبه سرمایه گذاری دارد.

3

تاسیس نمایندگی

اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید در آلمان نمایندگی افتتاح کنید، به خاطر داشته باشید که با افتتاح دفتر نمایندگی خود می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

4

راه اندازی یک کسب و کار

اگر بر اساس تجربه خود (کافه تریا، فست فود یا شرکت های دیگر) در آلمان کسب و کاری راه اندازی کنید، می توانید برای اقامت در آلمان اقدام کنید.

آخرین کلمه

آلمان مقصد خوبی برای افرادی است که رویای زندگی در اروپا را دارند. مهاجرت به آلمان از دیرباز در میان شهروندان کشورهای اروپای شرقی و خاورمیانه رواج داشته است. آلمان به عنوان قطب صنعتی و اقتصادی یکی از قدرت های جهان برای رشد و توسعه است. تحصیل تقریبا رایگان در آلمان، هزینه های پایین زندگی و امکانات پیشرفته از جمله دلایلی است که مهاجرت به آلمان در بین مهاجران رواج پیدا کرده است.

موسسه مهاجرتی میرداماد، متشکل از مشاورین و وکلای مجرب در زمینه اقامت و مهاجرت با سابقه درخشان در امر اعزام مهاجر و دانشجو و کارگری به آلمان آماده خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز جهت مهاجرت به آلمان و سایر کشورهای اروپایی می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت موسسه مهاجرتی میرداماد مراجعه کنید.

وب سایت موسسه: www.imohajerat.org

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


بیشتر بخوانید  یک مامور امنیتی در سفارت آمریکا خودکشی کرد

دیدگاهتان را بنویسید