مهابادی: شاهین شایسته صعود به لیگ برتر است / بازیکنان ما پاک و سالم هستند – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


داود مهابادی به خبرنگار ورزشی برای پیروزی 3 بر صفر شهرداری شاهین بوشهر برابر ریحان البرز آژانس تسنیم وی گفت: بازیکنان ما یک بازی با کیفیت ارائه دادند و جان خود را دادند. استرس چند هفته گذشته کار ما را دشوار کرده است. گل باسیل بعد از چند دقیقه بازی ما را غافلگیر کرد و در حمله خطرناک بود. بازیکنان من تاکنون زحمت کشیده اند و کادر باشگاه از جمله شهردار بوشهر از ما حمایت کرده اند. ما مدیون مردم بوشهر هستیم و امیدواریم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره بازی حساس تیمش در برابر رهبر دسته اول در هفته سی و سوم این رقابت ها تصریح کرد: دیدار با فجر سپاشی نتیجه عملکرد ما و وظیفه ما در لیگ اول را مشخص می کند. نتیجه بازی می تواند هفته گذشته را امیدوار کند. هر پنج تیم فرصت صعود به بالای جدول را دارند و این اتفاق جذاب به ندرت در فوتبال اتفاق می افتد. امیدوارم در پایان تیم شایسته ای به لیگ برتر صعود کند. بعضی اوقات تیم های با کیفیت و سازمان یافته به هدف خود نمی رسند که بخشی از آن مربوط به اعضای تیم است.

شاهین سرمربی شهرداری بوشهر در مورد تأثیر سرمربی سابق این تیم در عملکرد سرخپوشان به تسنیم گفت: من از فراز کمالوند و همکارانش که قبل از ما زحمت کشیدند تشکر می کنم. با توجه به شناختی که از بازیکنان داشتیم ، به کار خدا ادامه دادیم و با کمک خدا و تلاش بازیکنان به این نتایج رسیدیم. شاهین لیاقت حضور در بین کوهنوردان را دارد و یکی دو تیم با کیفیت مانند استقلال خوزستان شایسته حضور در جمع مدعیان هستند. در نیمه دوم خیبر عالی بود و خوشه طلایی عملکرد بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید  سارقان یکی از بانکهای قائمشهر را سرقت می کنند - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

مهابادی گفت مربیان برخی از تیم ها طی هفته های اخیر با بازیکنان تیم های دیگر تماس می گیرند تا توافق کنند: “کسی که غذای حلال به خانه آنها ببرد هرگز وارد این بازی ها نمی شود.” من اعتقادی به این مشکلات ندارم ، اما اگر بازیکنی چنین کاری انجام دهد ، توسط همان شخصی که آن را پیشنهاد می دهد رسوا می شود و تا آخر عمر بر روی پیشانی او خواهد بود. شاهین بازیکنان تمیز و سالمی دارد که سخت کار می کنند و چیزی در این باره به من نگفته اند. من شنیده ام که این مشکلات در تیم های دیگر نیز وجود دارد ، اما اعتبار همه برای آنها مهمتر است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید