مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

من نمیخندم چون پوستم چروک شده .. !!!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


من نمیخندم چون پوستم چروک شده .. !!!

چهره ای با پوستی صاف و بدون چین و چروک شاید آرزوی همه باشد و برای داشتن چنین چهره ای تدابیر و نگرانی های زیادی انجام می شود اما رویه این خانم برای خیلی ها مضحک و غیر ضروری بود.

افراد معمولاً کارهای مختلفی انجام می دهند تا پوست صورتشان کمتر چروک شود، اما این زن دست به کار عجیبی زد.

برخی از خانم ها که به شدت به چین و چروک های خود حساس هستند، می توانند برای از بین بردن چین و چروک های خود پول زیادی خرج کنند، اما خانمی که در تصویر می بینید، راه ارزان تری برای جلوگیری از چین و چروک است. او آن را پیدا کرد و او نمی خندد! این زن 50 ساله را باور کنید یا نه تس کریستین ادعا می کند که در 40 سال گذشته هرگز نخندیده، نخندیده و حتی نخندیده است.

اگرچه تس اصرار دارد که حس شوخ طبعی دارد، اما او می گوید که تصمیم جدی گرفته است که هرگز نخندد (حتی زمانی که دخترش به دنیا آمد) تا چهره جوان خود را حفظ کند و به نظر می رسد تکنیک او کارساز بوده است.

“من هیچ چین و چروکی ندارم، زیرا یاد گرفته ام عضلات صورتم را کنترل کنم. همه از من می پرسند که آیا بوتاکس نخوردم یا نه، و می دانم که همه اینها روی من تأثیر می گذارد، دلیلش این است که از آن زمان دیگر نخندیده ام یا نخندیده ام. من یک نوجوان بودم و در این کار موفق شدم و حتی یک خط هم روی پوستم نیست.»

بیشتر بخوانید  فیلم لحظه آزاد شدن حمید صفت از زندان

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *