من را سرزنش کنید ، نه بازیکنانم / شما نمی توانید آب لیمو بگیرید! خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


ولادیمیر آلکنو در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی پس از شکست تیم ملی والیبال مقابل ژاپن و حذف از المپیک گفت: نمی توانیم درباره یک بازی یک طرفه صحبت کنیم. بازی مزایا و معایب خود را داشت. از نظر نکات مثبت باید بگویم که ما تغییراتی را ایجاد کردیم و با بازیکنان جوان توانستیم با نتیجه 2 بر 1 پیش برویم ، اما بازیکنان جوان نشان دادند که نمی توانند با فشار زیاد و بازی طولانی ثبات داشته باشند و ما دوباره از بازیکنان باتجربه استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در دیدار با ژاپن سطح فنی بازیکنان در سطح المپیک نبود. ما در ارسال توپ دوم پس از گرفتن آن و همچنین دفاع تک نفره با مشکل مواجه شدیم. تعدادی از مسائل فنی در والیبال ایران وجود دارد که به مسائل عمده والیبال مربوط می شود. ما اشتباهات بسیار جدی در سرویس انجام دادیم. با این تعداد اشتباه ، شما حتی نمی توانید مقابل تیمی مانند ژاپن پیروز شوید. اینها نکات منفی بود.

وی تاکید کرد: در مورد نکات مثبت باید بگویم که در والیبال ایران تغییر نسل رخ داده است ، اما نباید از نظر دور داشت که بازیکنانی که در این مسابقات استفاده شده اند بازیکنان خیلی جوانی نیستند و فدراسیون نباید اشتباه کردن

من را سرزنش کنید ، نه بازیکنانم / شما نمی توانید آب لیمو بگیرید!

آلکنو ادامه داد: برای من بازیکن جوانی مثل بردیا سعادت 18-19 سال دارد. بازیکنانی که سالهاست در والیبال ایران دیده نشده اند ، اکنون برای اولین بار در سن 22-23 سالگی در تیم ملی ظاهر شده اند که این امر پیراهن تیم ملی را برای آنها سخت می کند. بازیکنان 18 تا 19 ساله باید چندین بازی در تیم ملی انجام دهند.برای کسب نتیجه در سن 22-23 سالگی. امیدوارم این بازیکنان به عنوان بازیکنان جوان و آینده دار والیبال ایران دیده نشوند. کارهای بیشتری باید در والیبال ایران انجام شود ، اما این بازیکنان هنوز به عنوان بازیکنان جوان دیده می شوند که آنها نیز بی تجربه هستند.

بیشتر بخوانید  پیامک تبریک میلاد امام رضا علیه السلام + عکس نوشته تبریک تولد امام رضا علیه السلام

وی در پاسخ به این سوال که هدف فدراسیون والیبال و وعده رئیس فدراسیون کسب سکو است. با توجه به پتانسیل والیبال ایران ، این وعده غیر واقعی بود یا خیر: “این سوالی است که رئیس فدراسیون باید به آن پاسخ دهد.” مطمئن بودم که تیم ملی پتانسیل صعود از مرحله گروهی را دارد. اگر صعود کردیم ، می توانم در مورد قرار گرفتن در گروه 4 تیم صحبت کنم. در واقع برنامه ما مرحله به مرحله بود.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: بارها در این مورد صحبت کرده ام. وقتی ایران آرزو دارد که در بین 4 تیم برتر المپیک باشد ، پس شش تیم دیگر را کجا قرار دهیم؟ تیم هایی مانند لهستان ، برزیل ، روسیه ، فرانسه و …

وی در پاسخ به سوال بسیاری از منتقدان در مورد عملکرد شما ، می گوید: “وقتی لیمو را فشار می دهید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که از آن رب گوجه فرنگی بگیرید.” اما من هرگونه انتقادی را می پذیرم و در واقع مردم و منتقدان حق انتقاد دارند.

الکانو در مورد رفتار سید معروف در ست چهارم مقابل ژاپن و خروج از تیم گفت: مورد خاصی وجود نداشت و اتفاقی نیفتاده بود.

من را سرزنش کنید ، نه بازیکنانم / شما نمی توانید آب لیمو بگیرید!

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در مورد خداحافظی با تیم ملی والیبال ایران با او صحبت کرده اند یا خیر ، گفت: هیچ یک از بازیکنان در مورد خداحافظی با من صحبت نکرده اند. من به تازگی با یک خبر خوب گفتم که از ژاپن به روسیه می روم و اگر کنفرانسی مطبوعاتی در ایران برگزار شود و شرایط حضور من فراهم باشد ، در آن شرکت خواهم کرد ، اما اگر این شرایط فراهم نشود ، من آماده شرکت در کنفرانس خبری من باید به صورت آنلاین به روزنامه نگاران ایرانی پاسخ دهم ، اما برای بازگشتم به ایران باید بگویم که برای رسیدگی به امور شخصی خود باید دو تا سه هفته به کشورم بروم ، اما آمادگی این را دارم که از ابتدا در ایران باشم. سپتامبر. با این حال ، من آمادگی دارم در صورت نیاز یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین با روزنامه نگاران ایرانی برگزار کنم.

بیشتر بخوانید  40 استوری عاشقانه خاص و کوتاه اینستاگرام [جملات شاد و زیبا]

وی گفت: “من نمی خواهم از مسئولیت هایم خلاص شوم ، من می خواهم در کنفرانسی با توتولو و افراط گرایان برای پاسخ به سوالات خبرنگاران شرکت کنم.” Tutolo مطمئناً با اعداد و آمار توضیحاتی می دهد و سپس می توانیم بیشتر علمی صحبت کنیم.

وی همچنین با دنیای مربیگری خداحافظی کرد: “به زودی دیگر سوت نمی زنم.” چندین پیشنهاد برای کار به عنوان مدیر ورزشی در چندین باشگاه دارم ، اما به زودی بر نمی گردم.

سرمربی تیم ملی والیبال در بیانیه ای خطاب به مردم ایران گفت: ما عملکردی نداشتیم که از مردم انتظار داشته باشیم ، اما این درست نیست که آنها بخواهند بازیکنان را سرزنش و عصبانی کنند. مردم ایران باید باور کنند که بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و تمام تلاش خود را کردند. اگر مردم می خواهند کسی را سرزنش کنند ، من هستم و آنها مرا سرزنش می کنند.

من را سرزنش کنید ، نه بازیکنانم / شما نمی توانید آب لیمو بگیرید!

وی ادامه داد: 50 درصد تیم برای اولین بار در رویداد بین المللی شرکت کردند. در والیبال ایران تعدادی واقعیت وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در وهله اول ، این لیگ برتر ایران در والیبال است. اگر لیگ ایران سطح و فرهنگ والیبال خود را تغییر ندهد ، در آینده با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد. با خدمات بسیار عادی ، موجی که 70 درصد لیگ ایران استفاده می کند و ادامه پذیرش های بد جایی در صحنه بین المللی والیبال ایران نخواهد داشت. در بازی با ژاپن اشتباهات فنی داشتیم. پس از گرفتن توپ ، ارسال توپ دوم مشکلی ایجاد می کند که کمر تیم را می شکند و در این موارد باید به طور جدی کار کنید.

بیشتر بخوانید  مدارس تهران روز دوشنبه تعطیل شد

آلکنو در مورد برد مقابل تیم قدرتمند لهستانی و باخت مقابل کانادا گفت: “این ورزش هر روز یکسان نیست.” همه مشکلات فنی مقابل لهستان برطرف شد و ما موفق به پیروزی شدیم ، اما مقابل کانادا نه.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه حضور خود در ایران اظهار داشت: من واقعاً از کار با جوانان ایرانی لذت بردم. هر یک از این بازیکنان رویایی داشتند و می خواستند به نتیجه بهتری برسند ، اما همیشه یک خواسته واحد نمی تواند منجر به موفقیت شود. با تشکر از رئیس فدراسیون والیبال ایران که همه امکانات را در اختیار این تیم قرار داد. بار دیگر از تک تک بازیکنان تیم ملی به خاطر پشتکار و میزان زحماتی که کشیده اند تشکر می کنم ، اما تنها یک آرزو و امید برای کسب بالاترین مقام ها کافی نیست.

ولادیمیر آلکنو در پایان گفتگوی خود با گزارشگر بیشتر او گفت: “از قضاوت عینی شما متشکرم.”

دیدگاهتان را بنویسید