مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

من در تلاش هستم تا جایگاه هیئت امنا را توضیح دهم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، هادی طحان‌نظیف یکی از اعضای هیئت امنا ، یکی از اعضای هیئت امنا ، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این خبر که توسط اعضای جدید هیئت به عنوان سخنگوی هیئت امنا انتخاب شده است ، نوشت:

دو سال پیش در چنین روزهایی با اطمینان رئیس محترم قوه قضاییه و نمایندگان برجسته مجلس شورای اسلامی به وکلای هیئت امنا پیوستم. در این مدت سعی کردم به تعهدات قانونی خود عمل کنم و در این مدت بیش از 110 گزارش از متن و زمینه های جلسات هفتگی هیئت امنا یا جلسات برای توضیح ایرادات مصوبات در بخش تخصصی به مردم عزیز ارائه کردم. کمیته های پارلمانی و سایر موارد. شما مردم عزیز ، و این احوالپرسی باعث تشویق و انگیزه بیشتر برای ادامه آن شد.

در این مدت من از نظرات ، پیشنهادات و انتقادات بسیاری از شما استفاده کردم ، عزیز ، نکات را آموختم و سعی کردم با رهبری رسانه و اساتید محترم این حوزه همراه شوم و با آنها ارتباط و تعامل سازنده داشته باشم . رئیس محترم شورای نگهبان از سوالات و شبهات شما تا حدی گسترش و توانایی پاسخگویی به سالات.

در حال حاضر در همان زمان مسئولیت دیگری نسبت به دوشم تاسیس شده است و با اطمینان اعضای محترم شورای نگهبان ، من به عنوان رئیس این شورا انتخاب شده ام و در این سمت جدی به توصیه های پرهیزگار امام علی (ع) گوش می دهم: دریاچه عَمَلَکَ لیسَ لَکَ بِطُعمَةٍ و لَکِنَّهُ قیمت عُنُقِکَ صداقت.

بله ، مسئولیت اعتماد به مردم و مؤاخذه الهی است. بار بسیار گران است و جاده سخت و دشوار است و من نیاز به توصیف صدر و زبانی واضح و صاف دارم و به دعای خیر شما مردم عزیز نیاز دارم …

بیشتر بخوانید  بهرام رادان عزادار شد | شوکه شدن بهرام رادان از فوت پدرش در گرجستان

فَوِّضُ أَمْرِی لیِلی اللَّه دریاچه اللَّهَ بصیر با بردگان.

وظیفه خود می دانم که از تلاش ها و مجاهدت های صادقانه دکتر کددایی قدردانی کنم و امیدوارم همیشه از تجربیات وی بهره مند شوم. وی در طول 13 سال سخنگوی خود تلاش های چشمگیری را برای نزدیك كردن هیئت امنا به رسانه ها انجام داد. مثبت به این ترتیب ، بعضی اوقات مورد بی مهری و بی مهری قرار می گرفتند ، اما در برابر آن مسئولیت سر خم نمی کردند.

.نَّما یُوَفَّی السَابَرونَ حقوق آنها بِغَیرِ حساب.

تلاش خواهم کرد گام دوم انقلاب به گفته رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب ، اسلام با استفاده از تجربه و راهنمایی بزرگان ، استفاده از نظرات ارزشمند نخبگان علمی و دانشگاهی و همچنین با کمک بستگان در حوزه مهم و جدی رسانه و ثابت و ارتباط سازنده با آنها. برای این شورا ، من موقعیت هیئت امنا را توضیح خواهم داد و برای ارتقا capital سرمایه اجتماعی آن و ترغیب افکار عمومی از طریق ارتباط دو طرفه ، تلاش بیشتری خواهم کرد ، و از همه این عزیزان و شما کمک می خواهم ، افراد خوب از طرف من

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *