مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

من از روز جمعه استعفا داده ام

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آیت الله سید محمد شاهچراگی در دیدار با استاندار سمنان که به همت دفتر وی بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار شد ، با بیان اینکه انتخابات عملی صالح بود و از خداوند می خواهم که این عمل صالح رهبران و ذینفعان را بپذیرد ، تأکید کرد: این انتخابات از دیدگاه من از جهاتی بی نظیر بود ، زیرا کشور ما هرگز انتخابات در تاج را تجربه نکرده بود.

وی افزود: تاج یک مشکل و نگرانی در زمان انتخابات بود که همراه با برخی شکایات مردم باعث نگرانی مسئولان شد که می تواند یک مشکل جدی در اجرای انتخابات تلقی شود.

امام جمعه سمنان گفت: در جریان روند انتخابات ، دشمنان خارجی مقدمات اخلال در روند انتخابات را فراهم کرده بودند ، اما دیدیم که علی رغم همه مشکلات ، این انتخابات به دلیل نزدیک شدن و هماهنگی بین مقامات استانی به خوبی پیش رفت و من می دانم مردم.

آیت الله شاهچراگی گفت: وحدت ایجاد شده بین مردم و مسئولان به هیچ وجه در گذشته به این شدت نبود و خوشبختانه در این دوره از نظر اینکه وحدت کلمه بین مسئولان استان و به ویژه استاندار محترم در برگزاری انتخابات خوب با مردم نقش موثری داشتند. من انتظار دارم مردم و مسئولان استان وحدت ایجاد شده را ادامه داده و ادامه دهند و آگاه باشند که بدون وحدت ، همدلی و اتحاد ، هیچ چیز پایان نخواهد یافت.

وی در ادامه گفت در متن استعفای خود ، که برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کردم ، ذکر شده بود که طی 20 سال گذشته ، وقتی افتخار می کردم که شما را در استان سمنان معرفی کنم ، وحدت همیشه بوده است بر اساس سه محور و اصل مهم رضایت مردم است. و من به مسئله ولایت و رهبری تأکید کردم ، وی گفت: بنای اسلام متشکل از دو کلمه است ، توحید و وحدت کلمه ، فقدان هر یک از آنها صدمه خواهد زد. از طرف دیگر ، یکی از امتیازات استان سمنان وحدت است ، که همیشه باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید  هشدار زلزله به‌دنبال آزمایش چه سرویسی منتشر شد؟!

این کارشناس رهبری با بیان اینکه برای تحقق وعده های آیت الله رئیسی در خصوص استان سمنان چاره ای جز وحدت وجود ندارد ، گفت: کار رئیس جمهور منتخب استفاده از همه نیروهای م effectiveثر است و خوشبختانه زمینه در استان فراهم است. با وحدت کلمه می توانیم مردم را امیدوار و راضی نگه داریم.

27215

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *