مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

منصوریان: من از کریمی یاد گرفتم که حقیقت را حتی تحت فشار باید گفت – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم و طبق اعلام روابط عمومی و رسانه ای باشگاه آلومینیوم اراک ، دیروز (سه شنبه) آلومینیوم در یک مسابقه جنجالی نتیجه را به تراکتور سپرد. مسابقه ای که پروازهایش بازی را پشت سر گذاشت و اتفاقات زیادی افتاد.

علیرضا منصوریان ، سرمربی تیم آلومینیوم در مورد حواشی رخ داده در این مسابقه گفت: در این مورد حرفی ندارم. اگر به مصاحبه و رفتارهای فیروز کریمی درجا بنگرید ، می بینید که من درست می گفتم یا نه. آقای فیروز متشکرم که با این همه فشار در مقابل مرد ایستادید و حقیقت را گفتید. من شاگرد او در استقلال بودم و دیروز چیزی از او یاد گرفتم که باید حتی تحت فشار حقیقت را بگویم. حتی اگر مضر هم باشد.

وی در ادامه به شدت از بازیکنان خود حمایت کرد و گفت: “من در هر تیمی که بازی می کنم همیشه پشت بازیکنانم خواهم ایستاد. در سه بازی اخیر ما اشتباهات فردی زیادی داشته ایم که بیشتر آنها به کادر فنی برمی گردد. تیم من از بازیکنان جوان تشکیل شده است. درست است که ما اشتباهاتی مرتکب شده ایم ، اما بدانید که این اشتباهات ناخواسته باعث افزایش تجربه بازیکنان به ویژه در سطح لیگ برتر می شود. نباید فراموش کنیم که این بازیکنان جوان در مسابقاتی که من تمرین کردم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و نتایج خوبی برای تیم کسب کردند. تا روزی که تمرین می کنم ، قفسه سینه ام را تقویت می کنم و از بازیکنانم حمایت می کنم و مطمئن باشم.

بیشتر بخوانید  خبر خوب برای سهام

منصوریان در پایان سخنان خود را اینگونه ادامه داد: من همیشه گفته ام که سه سال اول حضور تیم های جدید در لیگ برتر سال های ثبات است. ما باید تیم را در لیگ حفظ کنیم و سپس سعی کنیم با از بین بردن نقاط ضعف ، رتبه بهتری کسب کنیم. مطمئن باشید که در این دو مسابقه اخیر و همچنین سایر دیدارها برابر سایپا و نفت مسجد سلیمان با تمام توان بازی خواهیم کرد و به دنبال یک پیروزی خواهیم بود و لیگ را با یک رتبه بهتر و امتیاز بیشتر به پایان می بریم امیدواریم مثل سه مسابقه اخیر مقابل گل گهر و تراکتور قربانی اشتباهات غیر ارادی داوران نشویم.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *