منسوجات هنوز از خانه به خانه هستند



به گزارش سلام نوا به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نساجی پس از بازگشت از اردوی ترکیه خود را برای حضور در لیگ پیش رو آماده می کند. روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی در فصل گذشته به گونه ای پیش رفت که نگرانی های زیادی برای میزبانی از این تیم ایجاد کرد.

نساجی فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کرد و خانه خارج از خانه به دلیل شرایط ورزشگاه شهید وطنی آنها را مجبور به میزبانی از حریفان خود در شهرها و ورزشگاه های مختلف کرد و در واقع در تمام رقابت های لیگ برتر خارج از خانه به میدان رفتند. تاخیر در بازسازی ورزشگاه شهید وطنی مشکلات زیادی را برای نساجی ایجاد کرد اما به هر حال کار بازسازی این ورزشگاه آغاز شده و اکنون محوطه چمن ورزشگاه در مرحله پایانی بازسازی قرار دارد.

ورزشگاه شهید وطنی ایرادات دیگری نیز دارد که مراحل بعدی آن باعث تسریع در تکمیل پروژه شد. اما این ورزشگاه به دیدار هفته اول نمی رسد و مدیران باشگاه نساجی مجبور شدند طبق روال فصل گذشته ورزشگاه دیگری را برای رویارویی با مسا رفسنجانی انتخاب کنند. این تیم قرار است در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مسا رفسنجانی برود اما به نظر می رسد این هفته پایانی غیبت قائمشهری باشد.

مسئولان استانی مازندران جلسات مختلفی برگزار کرده و نظارت ها را تشدید کرده اند. تلاش می کنند ورزشگاه شهید وطنی را به هفته سوم برسانند. تضاد بین منسوجات و ملوانان در داربی شمالی می تواند جذابیت های خود را داشته باشد. این دیدار با افتتاح ورزشگاه شهید وطنی جذابیت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت و شور و شوق هواداران بر زیبایی این دیدار می افزاید. باید دید «امید شهر گستر» می تواند در ورزشگاه خود میزبان داربی شمالی باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید  حزب الله لبنان: ما می خواهیم یک کابینه برای منافع مردم تشکیل دهیم

دیدگاهتان را بنویسید