مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

منتظر جمعه به دنبال خدا باشید و روحیه خستگی ناپذیری ، ویژگی مهم مدیران مهدوی را تقویت کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمدحسین هدایی در یادداشتی به ویژگی های مدیران مهدوی در جامعه منتظر اشاره کرد و گفت: خدا رحمت و تعالی دهد:

یا کسانی که معتقدند de yrtd abirun al dynh fsvf Xuanzang God bqvm yhbhm vyhbvnh zlh دختر zh علی علی alkafryn yjahdvn بخاطر الله ویلا ykhafvn trichiasis آهک zlk yvtyh de فیض الله au Car او گفت

اوه ، شما که ایمان آورده اید! هرکسی از شما از دین خود برگردد ، خداوند به او آسیب نمی رساند ؛ خداوند قومی را به آنها بیاورد که آنها را دوست دارند و آنها نیز او را دوست دارند ، در برابر مrsمنان فروتن و در برابر کافران سرسخت هستند ، آنها در راهی هستند که خدا برای آن می جنگد. و آنها نمی ترسند که متهم شوند.

این سخاوت خداوند است ، که او را به هر کسی که بخواهد می بخشد (و نیکی می یابد). و خداوند متعال و حکیم است.

5- برای خدا و روحی خستگی ناپذیر تلاش کنید

در جلسه گذشته در خصوص یکی از ویژگیهای مدیران مهدوی که خصومت و مقاومت در برابر دشمنان ایمان و میهن بود ، گفته شد که مدیر مهدوی باید با مقاومت و مقاومت در برابر دشمنان مقابله کند و نباید فریب حیله های خود را.

اما پنجمین ویژگی مدیران مهدوی ، کسانی که با ویژگی های عدالت امام زمان (عج) هم خوانی دارند ، تلاش و جدیت برای دستیابی به آرمان ها است.

حاکم مهدوی هرگز از تلاش برای خدا و تلاش برای برافراشتن پرچم وطن خسته نمی شود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

بیشتر بخوانید  قیمت نهایی خودروی جدید هایما 7X ایران خودرو در بازار مشخص شد

همانطور که در کلمه وجود مقدس علی بن موسی الرضا (علیه السلام) آمده است: وقتی خصوصیات یک مiمن واقعی را برشمرد ، به او اشاره کرد و گفت:

کسي که به دنبال نيازهاي خود است حوصله اش سر نخواهد رفت و تا آخر عمر از جستجوي دايي خسته نخواهد شد.

م belمن واقعی کسی است که از تأمین نیازهای دیگران و تلاش برای سایر مrsمنان خسته نشده و در تمام مراحل زندگی خود به دنبال دانش است و از یادگیری دانش خسته نمی شود.

سخت کوش بودن برای جدی بودن در کار یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های یک مدیر شایسته است و او کسی است که می تواند جامعه را از انحطاط اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی نجات دهد.

مدیری که هرگز از نشستن پشت میز احساس راحتی و رضایت نکرده است ، اما در دستیابی به اعتقادات مهدوی و ایجاد جامعه ایده آل مهدوی اهل تلاش و جدیت است.

آنچه در روح و عمل رهبران دینی به وضوح مشهود است ، چنان تلاشی است که من در خدمت پروردگار و خشنود ساختن او هستم.

در مورد امیرالمومنین روایت شده است که علی بن ابی طالب با دستان مبارکش چاهی حفر کرد و به محض رسیدن به مرحله بهره وری ، این چاه را به یتیمان ، فقرا و مستمندان اختصاص داد و سپس او صورت خود را به محراب خم کرد و شروع به تعظیم کرد.

حدیث بسیار زیبایی وجود مقدس امام قدیم (ع) را نقل می کند:

Ajthdva Jeconiah namakm خود در ساعت ساعت چهارشنبه lmnajah خدا و لامار اشلی و اشلی almash lmashrh MB و Thiqaat yrfvnkm yvbkm این ما ykhlsvn در هر ساعت عواقب آل Baatin وجود دارد llzatkm هیچ nemahram و bhzh alsah tqdr

بیشتر بخوانید  این خودروها همچنان در حال گران شدن هستند+جدول

سعی کنید چهار ساعت برای دعا کردن با خدا ، یک ساعت کار برای تأمین معاش ، یک ساعت ارتباط با برادران و افراد معتمد داشته باشید تا شما را از اشتباهات خود مطلع سازد و از صمیم قلب با شما صادق باشید فقط برای لذتهای غیر حرام خود و با این ساعت سه ساعت دیگر قدرت خواهید گرفت …

این ساعت از لامر المعاش به این معنی است که یک بنده باید در طول زندگی خود برای رشد و نمو تلاش کند و مانند کسانی نباشد که دست یکدیگر را بگیرند و برای شرایط بهتر تلاش نمی کنند.

این همان س asالی است که تلاش در جریان برخی جریانات با گذشت زمان به وادی مهدویت معطوف شد.

از آنجا که این جریانات انحرافی شروع به این باور کردند که برای رسیدن به حکومت امام زمان (عج) ، جامعه باید تا آن زمان پر از ظلم و ستم باشد. امام زمان ظهور کرد و پر کردن جامعه از عدالت و انصاف و بنابراین هر حرکت پرچم و زمین یک بدعت و دشمن مهدویت محسوب می شود.

تأثیر این انحراف در زندگی برخی به دلیل عدم نگاه مناسب به مسئله انتظار و تعهدات منتظران است که مهمترین فایده و اثر آن جلوگیری از انحراف در فکر و عمل است.

بنابراین ویژگی دیگر یک مدیر مهدوی جهادی و بومی بودن است کار و تلاش بودن.

رهبر معظم انقلاب در جلسه ای با اقشار مختلف مردم در سال 68 در این ارتباط گفتند:

هر چقدر ایالات متحده و متحدانش تلاش کنند ، قادر نخواهند بود مانع رسیدن این قله به قله ای شوند که امام عزیزش همه را به آن سو هدایت کرده است.

بیشتر بخوانید  آغاز دهمین نمایشگاه ملی مبلمان و دکوراسیون داخلی در کرمانشاه

اگر همه زورگویان و زورگویان جهان متحد شوند ، نمی توانند مانع از حرکت ما به یک جامعه اسلامی سعادتمند ، عادل و سعادتمند شوند. خدا را شکر ، ما اراده داریم که این راه را دنبال کنیم و آن را با لطف خدا و با کمک مردم انجام دهیم و چیزی کمتر از آن نداریم.

فقط مراقب باشید که وحدت و شور و احساس وظیفه را حفظ کنید. قرآن مسلمانان را مورد خطاب قرار داده و می فرماید: اگر مeverمن هستید ، از کسی نترسید و ضعیف نشوید. مظهر ایمان این شور و شوق ، تلاش ، وحدت و حضور در صحنه است. دشمن از همان می ترسد. تا زمانی که حضور قوی و پرشور انسانی شما ادامه داشته باشد ، انشا Godالله لطف خداوند با ما باشد.

انتهای پیام / n


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *