منافقین با نماز جمعه مخالفند زیرا از وحدت مردم می ترسند


منافقین با نماز جمعه مخالفند زیرا از وحدت مردم می ترسند

ایسنا / قم حامی حرم مطهر امام معصومه (س) گفت: اولین کاری که پیامبر در آغاز حکومت اسلامی در مدینه انجام داد اقامه نماز جمعه و منافقانی بود که دیدند نماز جمعه رابطه بین مردم و مردم را ایجاد می کند. دولت با انسجام بیشتر همیشه با این منبر سخنرانی مخالف بودند.

آیت الله سید محمد ساعدی ، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم ، با حضور در امامزاده حرم امام معصومه (س) با پنج امام جماعت این استان دیدار و با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) -بیت (ع) در پرتو رفتار و تصمیم گیری آنها به ما می آموزد ، وی گفت: اگر می خواهیم بنده خدا باشیم باید به قول های خود عمل کنیم و این باید بر اساس کسب رضایت خداوند متعال باشد. .
وی با بیان اینکه ما به دنبال معامله با خدا هستیم و انتظار نداریم از کسی تشکر کنیم ، گفت: ما به دنبال پایبندی به اهل بیت (ع) در روز عید غدیر هستیم و این رعایت کلمه و کلمه نیست. نماد ، اما یک عمل است و باید ظاهری داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه گادیر طرفدار تولی و طبری است ، گفت: یا ما قاطع هستیم ، یا اگر نیستیم باید سعی کنیم به اهل بیت (ع) پایبند باشیم و تلاش کنیم به این بزرگواران نزدیک شوید و از دشمن بودن آنها دور باشید.
وی نماز جمعه را تبلور تولی و طبری می داند و ادامه می دهد: ما باید از دشمنان خدا دوری کنیم و برای نزدیک شدن به اصحاب خدا تلاش کنیم ، امروز جمهوری اسلامی نیز این اصل مهم را اعمال می کند.
حامی حرم مطهر امام معصومه (س) گفت: اولین کاری که پیامبر در آغاز حکومت اسلامی در مدینه انجام داد اقامه نماز جمعه و منافقانی بود که دیدند نماز جمعه رابطه بین مردم و مردم را ایجاد می کند. دولت با انسجام بیشتر همیشه با این منبر سخنرانی مخالف بودند.
وی افزود: در انقلاب ما امام خمینی (ره) طالقانی مأمور اقامه نماز در روز جمعه شد و این سید بزرگوار توسط مخالفان هدایت شد و اکنون دشمنان به دنبال تخریب این منبر هستند ، در حالی که این دعاها همیشه باید باشد ، اگر بی خیال باشیم. “دشمن می خواهد امامزاده ها را نیز از ما بگیرد.

بیشتر بخوانید  شیوه اعتراض به اظهارنامه‌های برآوردی مالیاتی ابلاغ شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید