مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مناطق قرمز کرونایی در خراسان رضوی به ۲۲ شهرستان افزایش یافت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا از اطلاعات به‌ روز شده سامانه ماسک، از میان ۳۳ شهرستان خراسان رضوی فقط شهرستان “داورزن” در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
هم اکنون شهرستان‌های مشهد، سرخس، تربت‌جام، بینالود، چناران، گلبهار، درگز، قوچان، کاشمر، سبزوار، صالح آباد، ششتمد، فیروزه، نیشابور، گناباد، جغتای، بردسکن، خلیل آباد، تربت‌حیدیه، کلات، تایباد و خواف در وضعیت قرمز و قرمز تیره هستند.
این در حالی است که شهرستانهای مشهد، بینالود، قوچان، درگز، کاشمر، سبزوار و نیشابور به خاطر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به رنگ قرمز تیره درآمده اند.
پیش‌از این ۱۲ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار داشتند و این استان شهرستانی با وضعیت قرمز تیره نداشت.

اکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی بطور نگران‌کننده‌ در حال افزایش است و شمار آنان به بیش از ۶۶۰ نفر در روز افزایش یافته است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۹۲ هزار و ۶۷۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵۸ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۹۳ هزار و ۸۶ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون سه میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

“پاندمی کرونا” در جهان ۲۰۱ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۳۵ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۸۷ نفر را در ۹۷۸ کشور گرفته است. ۱۸۱ میلیون و ۶۰۴  هزار و ۲۶۰ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان نیز درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با ۳۶ میلیون و ۳۰۱ هزار ۷۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۳۱ هزار و ۸۷۹ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است و پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.
ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را از نظر تعداد مبتلایان به کرونا در جهان دارد.

بیشتر بخوانید  برنامه کامل لیگ قهرمانان آسیا ، از هشتم تا فینال

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *