ملوان در ایستگاه نیمه نهایی لیگ آزادگان شکست خورد


به گزارش خبرگزاری فارس ، در یکی از مسابقات هفته سی و سوم و قبل از پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران ، تیم های پارس جنوبی و ملوان انزلی از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه تختی جم روبروی هم قرار گرفتند. جلسه ای که سرنوشت صعود و سقوط نداشت و به نوعی مراسمی بود.

ملوانان مازیار زارع رضا حیدری ، محمدرضا محرمی ، عیسی پرتو ، هشایار زبریاد ، رسول ناصرباحت ، پدرام گازی پور ، عسگر نصیری ، ارسلان تفضلی ، محسن علافی ، فربد بلوکباشی و سجاد بازگیر را به این کشور اعزام کرده بودند.

در شرایطی که نیمه اول متعادل بود ، شاگردان محمد نصرتی که از امتیاز خانگی هم لذت می بردند در دقیقه 31 یک ضربه پنالتی دریافت کردند که علی فاتح موفق شد این گل را تا نیمه اول با نتیجه 1 به یک فرصت تبدیل کند. -0 به نفع پارس. فینال جنوب

ملوان انزلی که نمی خواست این مسابقه را از دست بدهد ، در حملات خود مانند پارس جنوبی صاحب یک ضربه پنالتی شد که سجاد بازگیر در دقیقه 63 موفق به گلزنی شد و گل تساوی را به ثمر رساند.

اما این پایان ماجرا نبود و پارس جنوبی جم موفق شد گل دوم عرفان قهرمانی را به ثمر برساند تا شاگردان مازیار زارع بدون جمع آوری امتیاز جام را ترک کنند و تقابل دو بازیکن سابق پرسپولیس به سود محمد نصرتی به پایان برسد.

پارس جنوبی جم با این پیروزی 47 امتیازی شد و با سه پله صعود به رده هشتم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران رسید و ملوان انزلی با 46 امتیاز و تفاضل گل کمتر از خیبر خرم آباد در رده دهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید  الهام حمیدی در لباس عروس کنار شهاب حسینی با تیپ دامادی + عکس

به گزارش فارس ، هفته آینده در هفته آخر لیگ دسته اول شاگردان مازیار زارع در یک بازی حساس در انزلی به مصاف بادران تهران می روند و این دیدار مهم در سرنوشت تیم بادران نقش مستقیم دارد.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید