ملوان بندرانزلی با پیروزی برابر کایبر به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد



به گزارش ایرنا ، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر هورام آباد شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تاهتی بندرانزلی به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول این دیدار ، هر دو تیم ملوان و خیبر هورام آباد بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و موقعیت خوبی برای گلزنی پیدا نکردند و بازی بیشتر در میانه میدان بود تا اینکه نیمه کار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شرایط به همین منوال بود و تیم ها یک بازی سرد و کسل کننده انجام دادند تا در وقت های اضافه به کار خود ادامه دهند که در این بازی هیچ یک از تیم ها ، ملوان و خیبر هورام آباد موفق به گلزنی در وقت های اضافه نشدند. این بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی صفر به پایان خواهد رسید و سرنوشت تیم صعود کننده با پنالتی ها رقم خواهد خورد.

در ضربات پنالتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از موفقیت بیشتری برخوردار شد و در نهایت حریفان خود را چهار بر سه شکست داد تا با استقلال تهران ، فولاد خوزستان و گل گهر سارجان به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

مهیار زحمتکش ، رسول ناصربخت ، خشایار زبارجاد و سجاد بازگیر ضربات پنالتی ملوان بندرانزلی را به گل تبدیل کردند اما ضربه سبحان پسندیده توسط دروازه بان خیبر خرم آباد و همچنین مهران احمدی ، بهرام احمدی و هو مهار شد. ، اما ضربات پنالتی عارف رستمی و احمد نصیری توسط دروازه بان ملوان مهار شد.

قضاوت این مسابقه توسط رضا آدل و کمک آل اکبر عظیم پور و اسماعیل احمدی انجام شد.در جریان مسابقه فرزاد محمدی ، عارف رستمی و محمدجواد آباسی از خیبر هورام آباد ، مهجار زحمتکش ، فربد بلوکباشی و فرباد بلوکباشی از این تیم جدا شدند. کارت زرد.

بیشتر بخوانید  جشن تولد بهنوش طباطبایی | سورپرایز شدن بهنوش طباطبایی با آهنگ شجریان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این مسابقه با رضا حیدری ، میعاد یزدانی (60 دقیقه سهیل فداکار) ، رسول ناصرباخت ، پدرام قاضی پور (103 دقیقه سبحان پسندیده) ، مهیار زحمتکش ، امیرسام نصیری ، ارسلان رضایی تفاضهدیهام مهد حهداما) علافی (90 دقیقه دقیقه) مرادی) ، فربد بلوکباشی ، وحید فرغ ، سجاد بازگیر و به سرپرستی مازیار زارع ، خیبر خرم آباد قرار گرفت.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد همچنین شامل محمد زیی ، مرتضی گلم علی تبار ، محمود بیرانوند ، جواد نصیر ، احمد نصیری ، محمد جواد عباسی (106 دقیقه بهرام احمدی) ، فرزاد محمدی (90 دقیقه رضا شائو)) عارف رستمی ، احسان جودکی (دقیقه 118) احمد زارعی) ، روزبه شاه علی دوست (دقیقه 46 مهران احمدی) و با هدایت محسن عاشوری در تیم ملوان قرار گرفت.

پیش از آن ، در مراحل قبلی رقابت های جام حذفی ، ملوانان مقابل تیم های رایکای بابل ، ویستاتوربین تهران و نساج مازندران پیروز شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

جام حذفی به احترام آزادسازی خرمشهر برگزار می شود ، بنابراین در سالهای اخیر بازی نهایی و نهایی این مسابقات در شهر خرمشهر برگزار می شود و مسابقات این جام بصورت یک بار حذف و یک بار برگزار می شود. بازی و یکی از سهمیه های اصلی ایران. در لیگ قهرمانان آسیا ، جام به قهرمان اهدا می شود.

تیم قایقرانی بندرانزلی در سالهای 1365 و 1369 به عنوان قهرمانی و در مسابقات جام حذفی در سالهای 66 و 1367 عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و با 2 قهرمانی و 2 نائب قهرمانی یکی از تیمهای پرافتخار کشور در جام حذفی است. مسابقات

بیشتر بخوانید  رضا عطاران داغدار شد | استوری جانسوز رضا عطاران دل ایران را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید