مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مقصر مشکلات کشور یکی دو نفر نیستند / “کی بود کی بود، من نبودم” جزء فرهنگ ما شده است –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: اگر بنا باشد مقصر این شرایط فعلی کشور را معرفی و محاکمه کنیم محدود به حسن روحانی نمی‌شود بلکه پای خیلی‌ها به وسط می‌آید.

حجت‌الاسلام فاضل میبدی درباره برخی تلاش‌ها برای طرح بحث محاکمه روحانی گفت: جریان انحرافی همواره سعی می‌کند طرحی را در مملکت اجرایی کند تا مسائل اصلی کمرنگ شود از همین رو مشاهده می‌کنیم هرگاه اتفاقی افتاده و مسئله‌ای پیش آمده است، این جریان انحرافی مسائل دیگری را مطرح می‌کند که اذهان و افکار عمومی به سمت و سوی دیگری سوق داده شود.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بالاخره ممکن است این گروهی که وعده داده بودند برای ما بهشت بسازند، مشکل تورم را حل کنند و جلوی رشد دلار و نقدینگی را بگیرند، نتوانند موفق شود بنابراین عده‌ای یکسری مسائل انحرافی مطرح می‌کنند که ذهن مردم به سوی آن برود.

وی تاکید کرد: اگر بنا است مشکلات را در کشور مطرح و مقصری برایش پیدا کنیم یکی دو نفر که نیستند پای بسیاری از مسئولان و افراد وسط می‌آید؛ اما متاسفانه “کی بود کی بود، من نبودم” تقریباً جزء فرهنگ ما شده است و این برای اولین بار نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید  واکنش «اسلامی» به فضاسازی‌ها درباره میزان غنی‌سازی در ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *