مقتول از من خواست که او را به بهشت ​​بفرستم!



در پی اعلام این خبر، بازپرس اداره ششم دادسرای امور جنایی کشور و تیم تحقیق راهی بیمارستان شدند. قتل در اتاق شماره 3 در طبقه همکف بیمارستان رخ داد. داخل یک اتاق 20 متری با دو تخت، دو کمد کوچک و یک سطل زباله که در قسمت دیگر اتاق قرار دارد.

قتل با دستمال سفید

جسد زنی میانسال با لباس مریض روی تخت خوابیده بود و دستمال سفیدی به گردنش بسته بود. قاتل زنی 50 ساله با لباس های مشابه بود که نشان می داد هر دو از بیماران این مرکز روانی هستند و جسد در چند قدمی آن ایستاده است.

حوالی ظهر یکی از بیماران که از مقابل اتاق شماره 3 عبور می کرد با مشاهده خانم 50 ساله ای که در حال غرق شدن مقتول بود به پرسنل بیمارستان اطلاع داد و پرستاران نیز وارد صحنه جنایت شدند و سعی کردند فرد میانی را نجات دهند. شروع کردند اما متوجه شدند او مرده است و در نهایت پرونده به پلیس گزارش شد.

ماموران بلافاصله به تصاویر دوربین های مداربسته اتاق دسترسی پیدا کردند که لحظه به لحظه جنایت را ثبت می کردند. با دستور بازپرس جنایی، تصاویر ضبط شده روی دوربین بررسی شد. این فیلم نشان می دهد که متهم در حالی که یک لیوان آب در دست دارد با مقتول صحبت می کند. مقتول پس از چند ثانیه مکالمه به سمت کابینت های کوچک بین دو تخت رفت و شیشه را روی آن گذاشت و به سمت خروجی اتاق بازگشت.

زمانی که مقتول در چند قدمی خروجی قرار داشت، زنی میانسال دستمال سفید نازکی را دور گردنش انداخت. و مقتول بدون هیچ مقاومتی برای اجرای نقشه جنایت ایستاد. زن 50 ساله ای دستمالی را فشار داد و پس از 10 ثانیه دست و پای مقتول شل شد و او روی زمین افتاد اما زن میانسال به کار خود ادامه داد و پس از 10 دقیقه مقتول را رها کرد.

بیشتر بخوانید  الجزایر: صلح تنها از طریق تشکیل یک کشور مستقل فلسطین حاصل می شود

آخرین درخواست قربانی

وقتی زنی میانسال جلوی بازپرس نشست، ادعای عجیبی کرد: در ورودی اتاق با مقتول صحبت می کردم که او به من گفت: تو شیطان هستی و من می خواهم در ماه رمضان به بهشت ​​بروم. . “مرا به بهشت ​​بفرست. با کاری که من کردم او به بهشت ​​رفت.

با بررسی کادر درمانی بیمارستان مشخص شد که روز ۱۴ فروردین هر دو زن برای مداوا در بیمارستان بستری شدند.

با دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. بازپرس اداره ششم دادسرای امور جنایی پایتخت همچنین با شناسایی خانواده این دو بیمار، انتقال متهم به پزشکی قانونی به منظور بررسی سلامت روان و تحقیقات تکمیلی در این جنایت را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید