مقایسه بی رحمانه تولد یک ملکه انگلیسی با تولد یک بازیگر پرحاشیه ایرانی !!!


مدتی است که کاربران روز تولد ملکه انگلیس را با تولد بهنوش بهتیاری مقایسه می کنند و تفکراتی به وجود آمده است. اگر می خواهید به گذشته بی توجهی کنید و از مقایسه تولد ملکه انگلیس و بهنوس بختیاری نهایت استفاده را ببرید، با ما همراه باشید.

بهنوش بهتیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران بود و از منشی به بازیگری رسید و اکنون در زمینه پوشاک و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار امنیتی است، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام دارند و اصل خانواده اش بختیاری است.


مقایسه تولد بهنوش بهتیاری با ملکه انگلیس

او دانش آموز ممتاز مدرسه بود و می خواست دکتر شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقاجه سال بعد در کنکور مترجم زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد. .

وقتی دانش آموز بودم قطعات کامپیوتر می خریدم و می فروختم، بعد فروشنده بزرگ لنزهای رنگی شدم و بعد هم دبیر مدرسه کنکور بودم.

بهتیاری اولین بار در سال 1375 در 21 سالگی با معرفی خانم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و برای اولین بار 20 هزار تومان دستمزد دریافت کرد که رقمی نبود.

مقایسه هفتادمین سالگرد تولد ملکه انگلیس که با تولد بهنوش بهتیاری در کمال سادگی و به دور از هر زرق و برق جنجالی بود.


مقایسه تولد بهنوش بهتیاری با ملکه انگلیس

الیزابت دوم (زاده ۲۱ آوریل ۱۹۲۶) ملکه بریتانیای کبیر و کشورهای مشترک المنافع است.

الیزابت در میفر لندن به دنیا آمد. او پسر ارشد دوک و دوشس یورک (بعدها پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت، ملکه مادر) بود. پدرش زمانی به پادشاهی رسید که برادرش، پادشاه ادوارد هشتم در سال 1936 پس از یک بحران قانونی مجبور به استعفا شد و با حکومت او، الیزابت وارث امپراتوری بریتانیا شد. او به طور خصوصی در خانه تحصیل کرد و از آغاز جنگ جهانی دوم برخی از وظایف عمومی یک خانواده سلطنتی را برعهده گرفت و در طول جنگ در خدمات سرزمینی کمکی خدمت کرد. در سال 1947 با شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ، شاهزاده سابق یونان و دانمارک ازدواج کرد و دارای چهار فرزند به نام های چارلز، شاهزاده ولز، پرنسس آن، شاهزاده اندرو، دوک یورک و پرنس ادوارد، ارل وسکس بود.

بیشتر بخوانید  فیس بوک چگونه به کودک گم شده کمک کرد؟ + عکس

یکی از تصاویری که روز گذشته با واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی مواجه شد، مقایسه کیک جشن هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه بریتانیا با کیک تولد بهنوش بختیاری بود.


مقایسه بی رحمانه تولد یک ملکه انگلیسی با تولد یک بازیگر پرحاشیه ایرانی !!!


دیدگاهتان را بنویسید