مقایسه آرتام با عکس دوران کودکی مهراد جم و دنیا جهانبخت / نظر شما چیست؟


دونجا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در خانواده ای چهار نفره در شمیران به دنیا آمد، پدرش مجید جهانبخت فوت کرد، مادرش خانه دار و یک برادر دارد.

در سال 2006 زمانی که 18 سال داشت با حضور در شبکه اجتماعی فیس بوک و انتشار عکس هایش مورد توجه بسیاری قرار گرفت و در مدت کوتاهی هزاران فالوور پیدا کرد.

دونا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دونجا جهانبخت با مهراد دزما و همچنین تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های همیشگی شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است. فرزند دنیا جهانبخت ظاهرا به دنیا آمده است. دنیا جهانبخت شناسنامه آراتم را به همراه خانواده مهراد دریافت کرد.

جهانبخت سفلی اولین تصاویر در اتاق بیمارستان جهانبخت سفلی لو رفت. دنیا جهانبخت نیز با ماجرای بارداری و زایمان خود سعی کرد حضار را جمع کند.

مهراد جم خواننده پرحاشیه ای بود که پس از کمی شهرت به فکر مهاجرت افتاد. به طرز تکان دهنده ای با دونجا جهانبخت بزرگتر از خودش ازدواج کرد. به زودی خبر بارداری دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر شد. در همان زمان مهراد جم با خبری شگفت انگیز به ایران بازگشت و فیلمی از خود در پل بیات ساخت.منتشر شد.

مخاطب جهانی که هنوز باور نمی کند آرتام پدر مهراد است، قدمی برداشت و عکس دوران کودکی مهراد را با عکس آرتام مقایسه کرد. نطر شما چی هست؟


شباهت بی حد و حصر آرتام را با دوران کودکی مهراد مقایسه کنید!


بیشتر بخوانید  ضرب المثل های فارسی با حرف الف (سری دوم)

دیدگاهتان را بنویسید