مقاومت به اسرائیل هشدار داد تا رفع محاصره غزه را به تأخیر بیندازد – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه روز چهارشنبه تأکید کردند که تلاش های رژیم صهیونیستی برای سرقت پیروزی مقاومت در نبرد سیف القدس از طریق تشدید محاصره و بستن ایست های بازرسی و تشدید سرکوب مردم فلسطین در غزه با شکست روبرو خواهد شد.

گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت هفتمین سالگرد حمله اسرائیل به غزه در سال 2014 ، به دشمن صهیونیستی نسبت به عواقب به تعویق انداختن پایان محاصره غزه و به تعویق انداختن بازسازی غزه هشدار دادند و گفتند که عواقب آن یک انفجار دیگر است.

گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرده اند که مقاومت به دست آمده طی سال های جنگ با دشمن صهیونیستی نیازمند تلاش های جدی برای پایان دادن به همکاری های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل و حذف مفاد توافقنامه اسلو است. و حقوق و آرزوهای آنها.

حماس به اسرائیل هشدار می دهد

عبداللطیف الکانو سخنگوی حماس گفت: به تأخیر انداختن رژیم صهیونیستی در شکستن محاصره غزه و بازسازی آن و اینکه این رژیم محدودیت هایی را در گذرگاه ها اعمال می کند ، منجر به انفجار می شود.

وی در مصاحبه با صدای بیت المقدس ، با بیان اینکه مقاومت رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد ، افزود: فرصت های زیادی برای شکستن محاصره مردم فلسطین وجود دارد.

الکانو افزود: مردم فلسطین مدت زیادی منتظر نخواهند ماند تا رژیم صهیونیستی بازسازی غزه را به تعویق بیندازد و اسرائیل چاره ای جز پاسخگویی به مطالبات ملت فلسطین ندارد.

سخنگوی حماس در مورد رفتارهای رژیم صهیونیستی پس از پایان نبرد سیف القدس افزود: رژیم اشغالگر باید وضعیت غزه را به حالت عادی برگرداند و محاصره غزه را برای همیشه خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید  سموم دفع آفات غیرقانونی با ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در مهاباد کشف شده است

وی تأکید کرد که پایان دادن به محاصره از حق مردم فلسطین است و فلسطینیان حق دارند به هر طریقی حقوق خود را بازیابند.

الكانو با اشاره به لزوم تسریع در بازسازی نوار غزه گفت كه واسطه ها باید تلاش خود را برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای لغو محدودیت های عبور و مرور و اجازه دادن به كمك های قطر به غزه افزایش دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید