مقام امنیتی صهیونیستی: بحران اقتصادی لبنان می تواند جنگ سوم را در پی داشته باشد



یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که جنگ سوم لبنان تنها به زمان نیاز دارد و بحران خفقان آور اقتصادی لبنان می تواند دلیل جنگ سوم لبنان باشد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از وب سایت والا ، این تهدید در حالی است که لبنان در غیاب دولت و برخی مشکلات دیگر با یک بحران اقتصادی شدید روبرو است.

این مقام صهیونیستی ادعا می کند وقتی سیستم بانکی و پمپ بنزین ها در لبنان به هم می خورد و قیمت ها به دلیل کمبود شدید بازار افزایش می یابد ، حزب الله فقط از محصولات غذایی و سوختی و باز کردن دستگاه های خودپرداز فقط برای شهروندان شیعه حمایت می کند!

وی همچنین به تحولات مهم در لبنان طی یک سال گذشته اشاره کرد که به گفته وی بارزترین آن از جمله توسعه مداوم پروژه حزب الله برای بهبود دقت موشکی است که تهدیدی مشترک برای جبهه داخلی و به ویژه امکانات استراتژیک رژیم صهیونیستی است. مانند نیروگاه ها. برق ، زیرساخت های آب و سران کشورها.

همین مقام افزود که به موازات این پروژه ، حزب الله همچنان به سیستم دفاع هوایی مجهز است و این آزادی عمل نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی لبنان و منطقه تهدید می کند. این س veryال بسیار نگران کننده ای است.

این مقام امنیتی اسرائیل ادامه داد که به دلیل اوضاع سیاسی لبنان ، هیچ پیشرفتی در مذاکرات مرزهای دریایی بین رژیم و لبنان حاصل نمی شود. فقدان دولت از هرگونه پیشرفت بدون رضایت حزب الله جلوگیری کرده است.

بیشتر بخوانید  آخرین اخبار درگیری ها در نیروهای ارتش جنوب افغانستان

این مقام صهیونیستی گفت اوضاع ارتش لبنان بسیار نگران کننده است. متلاشی شدن ارتش لبنان به دلیل مشکلات مداوم باعث تقویت حزب الله و کمک به آن در کنترل سیستم های تسلیحاتی خود مانند تانک ، هواپیما و سلاح های دیگر شده است. پیام هایی برای مقامات ارشد دولت آمریكا ارسال شده است كه از آمریكا خواسته است از ارتش لبنان حمایت و تقویت كند تا از خلا امنیتی كه “ایران و حزب الله به سرعت وارد خواهند شد” جلوگیری كنند.

با توجه به ارتش اسرائیل ، این مقام گفت که ارتش باید تقویت شود ، زیرا توانایی های حزب الله بسیار بالا است و در درگیری مسلحانه در لبنان عوارضی وجود دارد که نیاز به یک حمله زمینی عمیق دارد. تحولات لبنان ، حلقه های سیاسی رژیم صهیونیستی را ملزم به حل بسیاری از مسائل مربوط به ایجاد حزب الله می کند.

در همین راستا ، بنی گانز ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و آویگدور لیبرمن ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ، در دوره بعدی تلاش خواهند کرد تا طرحی را برای ایجاد “سد” در مرز رژیم صهیونیستی به اتمام برسانند. و لبنان با هزینه یک میلیارد مثقال (واحد پول اسرائیل). برای جلوگیری از این امر ، حزب الله به حزب الله اجازه نمی دهد تهدیدهای خود ، از جمله جنگ گسترده علیه شهرک سازی در نزدیکی دیوار مرزی و پایگاه های ارتش اسرائیل را انجام دهد.

این “مانع” شامل عملیات مهندسی ، یک دیوار بلند ، یک دیوار جدید در مکانهای حیاتی و سیستم های فن آوری مدرن است. کابینه کوچک برای مسائل سیاسی و امنیتی در ماه سپتامبر برای تقویت ساختمان ها در قسمت شمالی سرزمین های اشغالی بحث های ویژه ای برگزار می کند.

بیشتر بخوانید  آخرین خودروی دیزلی ولوو تولید شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید