مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معمای هری‌پاتر در دنیای واقعی؛ شواهدی که نشان می‌دهد جادو واقعیت دارد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


گزارش کردن فرتاک نیوزدنیای جادویی هری پاتر جایی است که بسیاری از ما دوست داریم در آن زندگی کنیم. اما آیا فکر کرده اید که شاید برخی از این جادو و توانایی ها در دنیای واقعی وجود داشته باشد؟ بیایید با هم به این موضوع نگاه کنیم.

جادو در تاریخ:

از زمان های قدیم، مردم به دنبال قدرت های ماوراء طبیعی بوده اند. از جادوگران قرون وسطایی گرفته تا الهی‌دانان، بسیاری تلاش کرده‌اند راه‌هایی برای کنترل نیروها بیابند طبیعت رسیدن

فناوری، جادوی مدرن:

با پیشرفت تکنولوژی، چیزهایی که زمانی جادو محسوب می شدند، اکنون به واقعیت تبدیل شده اند. تلفن‌های همراهی که امکان برقراری ارتباط با دیگران را از هر جای دنیا فراهم می‌کنند، یا فناوری‌های تشخیص تصویر که می‌توانند اشیا را بدون تماس جابه‌جا کنند.

علم یا جادو؟

گاهی اوقات تفاوت بین علم و جادو می تواند مبهم باشد. مثل چند قرن پیش برق با در نظر گرفتن جادو، حتی امروزه نیز می توان شاهد پدیده هایی بود که علم هنوز نتوانسته پاسخی برای آنها بیابد.

نتیجه:

دنیای ما پر از شگفتی ها و اسرار است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و شواهد تاریخ، می توان گفت دنیایی پر از «جادو» در اطراف ما وجود دارد. البته ممکن است این طلسم ها با علم و فناوری توجیه شوند، اما همچنان جذابیت و شگفتی خود را حفظ کرده اند. دنیای هری پاتر ممکن است تخیلی باشد، اما ما را به کشف جادوی واقعی در دنیای خود الهام می دهد.

بیشتر بخوانید  خداحافظی سعید معروف/ خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *