معلمان مهر آفرین چه زمانی مشمول قانون رتبه بندی می شوند؟


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یوسف نوری پس از جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد پروژه مهر در سال 96 4 ماه گذشته بخش مهمی از درخواست به خصوص در حوزه نیروی انسانی بوده است که امیدواریم در آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای سرانه مدارس در نظر گرفته شد که در دو فاز پرداخت می شود.

نوری با بیان اینکه نیازمند کمک خیرین هستیم افزود: کمپین های مختلفی برای تهیه لوازم التحریر در سراسر کشور راه اندازی شده که با همکاری آموزش و پرورش ساماندهی و ساماندهی می شود و هدف تامین یک میلیون لوازم التحریر برای یک میلیون دانش آموز است. دارند

وی درباره دلایل گرانی لوازم اداری در بازار نیز بیان کرد: در جلسه ای که با سوماتا داشتیم مقرر شد این وزارتخانه متولی ساماندهی بازار باشد تا با نظارت بر قیمت ها لوازم اداری تهیه شود. . امکان خرید نیز وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پاسخ به سوال اعمال قانون ارزشیابی معلمان گفت: معلمان برای تعیین شغل و صلاحیت حرفه ای داده های خود را بر اساس آیین نامه در سامانه ارزشیابی معلم ثبت کنند.

نوری همچنین درباره معرفی قانون رتبه بندی معلمان مهر آفرین گفت: معلمان مهرآفرین از جمله معلمان با سابقه هستند که تا 15 سال سابقه همکاری در آموزش و پرورش دارند و بر اساس مصوبه دولت این معلمان وارد آموزش و پرورش شدند. و آموزش و پرورش اما در قانون خدمت در سطح کشور، شرط استخدام قبولی در آزمون برای هر کارمند است، بنابراین مقرر شد برای تعیین تکلیف این معلمان آزمون داخلی در آموزش و پرورش برگزار شود. این معلمان را استخدام کنید

بیشتر بخوانید  مزایای گذرنامه زیارتی/روند ثبت درخواست گذرنامه

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان مهرآفرین نگران نباشند، در صورت عدم کسب حد نصاب کافی در آزمون مذکور می توانند در مراحل بعدی مجددا در آزمون شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید