معلمان مهر آفرین چه زمانی مشمول قانون رتبه بندی می شوند؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یوسف نوری پس از جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در ستاد پروژه مهر از 4 گذشته ماه ها بخش مهمی از درخواست به ویژه در حوزه تامین نیروی انسانی است که امیدواریم در آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای سرانه مدارس در نظر گرفته شد که در دو فاز پرداخت می شود.

نوری با بیان اینکه نیازمند کمک خیرین هستیم افزود: کمپین های مختلفی برای تهیه لوازم التحریر در سراسر کشور راه اندازی شده که با همکاری آموزش و پرورش ساماندهی و ساماندهی می شود و هدف تامین یک میلیون لوازم التحریر برای یک میلیون دانش آموز است. دارند

وی درباره علت گرانی لوازم اداری در بازار نیز گفت: در جلسه ای که با سوماتا داشتیم مقرر شد این وزارتخانه متولی ساماندهی بازار باشد تا با پیگیری قیمت ها، عرضه دفتر کار انجام شود. تدارکات نیز قابل انجام است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: معلمان برای تعیین صلاحیت های شغلی و حرفه ای، داده های خود را بر اساس آیین نامه در سامانه ارزشیابی معلمان ثبت کنند.

نوری همچنین درباره شمول قانون رتبه بندی معلمان مهر آفرین گفت: معلمان مهرآفرین از مجرب ترین معلمان تعلیم و تربیت هستند که تا 15 سال سابقه همکاری در آموزش و پرورش دارند و بر اساس مصوبه دولت این معلمان وارد آموزش و پرورش شدند. و آموزش، اما در قانون خدمت در سطح کشور، شرط استخدام، قبولی در آزمون برای هر کارمند است، بنابراین مقرر شد برای تعیین تکلیف این معلمان، آزمون داخلی در آموزش و پرورش برگزار شود. این معلمان را استخدام کنید

بیشتر بخوانید  متقاضیان وام بدون ضامن بخوانند

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان مهرآفرین نگران نباشند، در صورت عدم کسب حد نصاب کافی در آزمون مذکور می توانند در مراحل بعدی مجددا در آزمون شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید