معلمانی که کد شناسه ندارند مشمول ارزشیابی نمی شوند/ درخواست ارزشیابی معلمان به کجا رسید؟


وی افزود: قرار بود سالانه 200 هزار نفر در پنج رتبه قرار گیرند.

نوری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم علیرغم محدودیت های مالی این لایحه را پس نگرفت و چون وعده رئیس جمهور و شعار انتخاباتی وی بود، به فضل الهی تقویت شد و بودجه خاصی برای آن در نظر گرفته شد، گفت: لایحه را پس گرفت. . 25 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی در نظر گرفته شد و 13 هزار میلیارد تومان دیگر در مجلس به آن اضافه شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بودجه نویسان معمولاً می گویند قانون باید از ابتدای امسال اجرا می شد چون دولت در نیمه سال آمد اما با سرمایه گذاری زمان برای اجرای قانون دیدند. . قانون 31 شهریور 1400; عناوین از استادی به استاد دیگر تعیین می شود و مشمول افزایش حقوق 45 تا 90 درصدی می شود.

وی با بیان اینکه ابتدا گفته می شد کسانی که «کد بومی» ندارند رتبه بندی نمی شوند، گفت: ما فکر می کردیم همه همکارانمان کارت دارند اما وقتی بررسی کردیم مشخص شد 460 هزار نفر هستند. کارت کار نمی کرد که خیلی بزرگ بود. دوباره آیین نامه تغییر کرد و مشکل این گروه حل شد.

نوری همچنین به تشریح مشکلات معلمان «مهارآفرین» پرداخت و گفت: عموماً گروهی بودند که در دولت نهم جذب شدند. با شرکت ها قرارداد بستند و قراردادشان با شرکت ها تبدیل به قرارداد با دستگاه ها شد و همه برای تست رفتند و جذب دستگاه ها شدند.

این در حالی است که مهر آفرین در این مدت تلاشی برای تحصیل نکرد. قوانین و مقرراتی دارند از جمله مصوبه 833 شورای عالی انقلاب فرهنگی که بر اساس آن هرکس می خواهد وارد آموزش و پرورش شود باید امتحان بدهد.

بیشتر بخوانید  فیلم کروکودیل آدمخوار (+18) + تمساح آدمخوار – ایران چطور

امتحان برای معلمان

وزیر آموزش و پرورش افزود: عدم قبولی دانش آموزان مهرآفرین در آزمون مانع از رتبه بندی آنها می شود نه دفترچه کار; اکنون 810 هزار نفر مشمول رتبه بندی هستند. مهر آفرین ماند و مشکلشان را حل می کنیم. نظر من اینه که امتحان نهایی شهریور ماه باشه. همکاران می گویند 20 مهر برگزار شود اما به گفته من باید آخر شهریور بیایند و اگر فردی در آزمون قبول نشد مهلت دیگری برای شرکت مجدد داده شود. مطمئنم همه همکارانم قبول میشن و نگران نباشیم چون همشون معلمن و مدام در حال یادگیری هستن.

وی افزود: در کنار نیروهای رسمی و اداری حدود 50 تا 60 هزار نفر واجد شرایط رتبه بندی هستند که امیدواریم مشکل آنها حل شود. خارج از این دایره فقط نیروهای رسمی و نیروهای اداری به عنوان نیروهای اداری مشغول هستند که تعدادشان بسیار کم است. بقیه هم اگر کادر آموزشی بودند و در ستاد کار می کردند جزو رده ها بودند.

ارزیابی بیش از دو ساعت طول نمی کشد

نوری با بیان اینکه چند روز پیش علی الهاشمی مبلغ معوقه معلمان را دریافت کرد، اظهار داشت: خیلی ها می پرسند که چرا سامانه بارگذاری مدارک راه اندازی می کنید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم؟ خوب حالا از استاد دانشگاه بپرس چقدر طول میکشه تا رتبه بگیری؟ معمولا بیش از یک سال طول می کشد، اما می خواهیم دو رتبه بندی فصلی برای 810000 نفر انجام دهیم. گفتیم چون پروسه شما شروع شده بعد از یک ماه و نیم رتبه شما را مشخص می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به همین دلیل از همکاران خواستیم تا در تابستان امسال و در تعطیلات مدارس مدارک خود را بارگذاری کنند تا مشمول سال تحصیلی نشوند. متاسفانه عده ای که نخواستند خود را آپلود کنند در فضای مجازی به هم ریخته اند. آپلود مدارک مشکل بزرگی نیست، ما تعدادی مدارک آموزشی حرفه ای برای همکاران خود داریم، اما نه همه مدارک. به عنوان مثال، معلمی ممکن است با دستگاه دیگری شریک شده باشد یا در منطقه ای که امتیاز دارد جوایزی را کسب کرده باشد.

بیشتر بخوانید  3 کیلوگرم دارو در آجیل بریزید!

وی با تاکید بر اینکه رتبه بندی صرفا افزایش حقوق و ضرایب در قضاوت ها نیست، بلکه رتبه بندی به معنای واقعی و در قالب یک نظام مستقل است، تصریح کرد: برای اجرای رتبه بندی سه هدف داریم؛ این رتبه بندی تنها افزایش حقوق و ضرایب است. در واقع رتبه بندی به معنای واقعی کلمه و در قالب یک سیستم مستقل است. ارتقای کیفیت فرآیند آموزشی، ارتقای صلاحیت معلمان و رقابت در نظام آموزشی مد نظر است.

نوری ادامه داد: هیئت بررسی رتبه ما باید مدارک، اسناد و مدارک داشته باشد. اگر این مدارک را داشته باشد دو ساعت بیشتر طول نمی کشد تا رتبه را مشخص کند. این کار فقط یک بار انجام می شود و بعداً هر مدارک جدیدی که دارند، فقط آن را وارد اسناد جدید می کنند.

به محض تعیین رتبه ۲ روز بعد احکام جدید صادر و حقوق معلمان طبق دستور جدید آن ماه پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سامانه بارگذاری مدارک رتبه تاکنون مشکلی نداشته است، گفت: این سامانه از 14 مرداد ماه راه اندازی شده است. ما راهنمای آپلود داریم و امکان پاسخگویی به مشکلات در این زمینه وجود دارد. به محض مشخص شدن رتبه افراد، حقوق آنها بلافاصله و دو روز بعد صادر می شود و طبق دستور جدید در همان ماه پرداخت می شود. البته اگر بعد از پانزدهم ماه باشد حقوق جدید ماه بعد به آنها پرداخت می شود.

معوقات به تدریج پرداخت می شود

وی افزود: معوقات به تدریج پرداخت می شود، باری بر جامعه معلمان وارد نشود. ما اصرار داریم که کار هر چه زودتر انجام شود، زیرا با نزدیک شدن به پایان سال و انباشته شدن مطالبات، کار ما نیز افزایش می یابد. . اصرار داریم مدارک زودتر منتشر شود تا بتوانیم حقوق ها را در اسرع وقت و بر اساس رتبه پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید  این پزشک عجیب با اسب بیماران را ویزیت می کند! / فیلم سینما

رتبه فرهنگیانی که دیپلم نفرستادند چه می شود؟

خبر فوری مبنی بر اینکه تقریبا 60 درصد معلمان تاکنون مدارک خود را آپلود کرده اند که آمار خوبی است در پاسخ به این سوال که آیا فایل صوتی منتسب به مدیرکل اداری شما مبنی بر عدم ارزشیابی معلمان که مستندات را پخش کرده است. ? نرو، گفت: می خواستیم به همکارانمان مهلت بدهیم. اگر اصلا نمی خواهند سند را آپلود کنند، البته شامل امتیاز آنها نمی شود. آنها را کجا رتبه بندی می کنیم؟ البته در کمیته حسابرسی درباره آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: شاید فردی مدارک را آپلود نکرده است اما با توجه به مدارکی که از آنها داریم و موجود است، بالاترین رتبه را به آنها می دهیم، البته من این پیشنهاد را دارم و باید باشد. قبل از رأی گیری کمیته رتبه بندی در نظر بگیرید.» اگر شخصی به هر دلیلی سندی را بارگذاری نکرد، ما آن را بر اساس مدارکی که داریم رتبه بندی می کنیم.

<п>اعلامیه معلمانی که کد شناسایی ندارند مشمول ارزشیابی نمی شوند/ درخواست ارزشیابی معلم به کجا رسید؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید