مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معضل پرورش سگ در حال گسترش است/ فقط سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان و سگ نجات مجاز به فروش و نگهداری است.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت حراست برای سگ های زینتی و سگ های ولگرد مجوز مغازه های غذا و دارو صادر می کند و معضل سگ گردانی در حال گسترش است. .

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه به برخی مفاسد جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ های تزئینی و خطرات سلامتی آنها برای جامعه اشاره کرد و گفت: : فروش و نگهداری به اصطلاح مجاز نمی باشد. باشگاه سگ های ولگرد (به جز سگ های شکاری، شکاری، نگهبان یا سگ های آموزش دیده امداد و نجات) اما متاسفانه وزارت بهداشت مجوز مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد را صادر می کند. سگ ها، و مشکل راه رفتن سگ ها در حال گسترش است.

دبیر ستاد کل استان کوم بر لزوم حفظ کرامت شهر مقدس کوم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید به این جایگاه توجه کنند و در حفظ آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر اصحاب رسانه با این ستاد در راستای معرفی آثار علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف گفت: راه اندازی کمپین امر به معروف برای مسئولان موضوعی است که می توان به نحو مطلوبی با آن برخورد کرد. با حضور اصحاب رسانه

بیشتر بخوانید  قتل 6 مرد و زن در تهران در نوروز 1401; از کشتن یک زن تا کشتن زن با چکش
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *